Hiss & diss - del 8

Bukefalos 30 år!

20260426_183451.webp
Det är oklart. Är inte helt på det klara med om den är god eller bara är halvgod. Inte äcklig i alla fall och kan absolut dricka den fler gånger

Jag har varit lite dålig på att skriva här. Lite deppig humör plus faktiskt pressen av att jag testat en MASSA nya saker och nu har jag så mycket som "ligger" att jag liksom inte vet vad jag ska börja så nu bestämde jag mig för att helt enkelt skita i det och börja om på ny kula eftersom denna tråden ju faktiskt inte är ett jobb och jag nog ska sluta överskatta hur mycket ni, mina internetbekanta bryr sig om mina åsikter, det är dags att kliva ner från den höga hästen :D

Här är iaf en minirecension:

1777280489878.webp

Oväntad uppriktig hiss!

Vattenmelonen var ju inget vidare men den här var faktiskt god på riktigt. Den påminner väldigt mycket om en lite mintigare version av "stjärntandkrämen" som fanns när jag var liten. Det var en blå, glittrig tandkräm där själva hålet i tuben var stjärnformad.

Så jag vet inte om den smakar lime direkt men den är liksom lite fruktig men ändå fräsch, lite mintig som sagt men inte mer än typ extras tuggummi med fruktsmak. Så den här kan jag rekommendera på riktigt till de som vill ha en lite roligare tandkräm. Häftig färg på själva tandkrämen också, riktigt skrikigt grön som tuben!

1000015921.webp

Nick's oat bar. Hm. Blir nog diss på denna 🤔 mest meh i smaken. För att inte innehålla kokos som annat än en av fetterna så smakar det mycke kokos 😅
Och chokladen slår igenom lite väl mycke i vissa tuggor, och nick's choklad är inget jag gillar 😅 säger jag som köpt 4 lådor av olika sorter, men där är det tillräckligt mycke annat som smakar gott 😗

Jobbar fortfarande på min Fibr låda, har betygen i ett doc som kommer såsmåningom 😅 men jämfört med denna så är de nog nästan alla bättre so far..

1777550791376.webp

WTF måste betyget bli. Köper man en sån påse så förväntar man väl sig rätt neutral smak med mycket pistagenötter? Icke sa Nicke. Inte många pistagenötter, dessutom är nötterna mycket kryddade. Suspekt innehåll som räk- och äggpulver också. Så allergiker får verkligen se upp här!

HISS överlag till Molton Brown som märke, för att de inte testar på djur (och aldrig har gjort det) och för att deras dofter är så fantastiska! ❤️ De har ett brett spann från väldigt maskulint till nästan flickigt och jag älskar att blanda lite hejvilt 😁

Min favoritserie sedan flera år tillbaka är Milk Musk som doftar så rent och gott i sig att den funkar perfekt både till vardag och som bas under mer tongivande serier:

P-123827.webp

(När jag för en gångs skull hade en lång period av att spara pengar så drämde en av deras återförsäljare till med en kampanj på 30%. Tack för den! :cautious:💸)

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

• Kattsnack 12
  • Kattnamn från sagor?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka