Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker nog de med bara vanilj är godare. De kunde skippat vaniljen helt och haft mer blåbärssmakKan hålla med om att det var för lite blåbärssmak. Men fortfarande jättegoda tycker jag
Tyckte den var god, lite klen smak dock. Granatäpple var godare.Visa bifogad fil 184498Det är oklart. Är inte helt på det klara med om den är god eller bara är halvgod. Inte äcklig i alla fall och kan absolut dricka den fler gånger
Granatäpple gick inte hem alls hos mej. Annars är det en smak jag brukar gillaTy
Tyckte den var god, lite klen smak dock. Granatäpple var godare.
Tack för tipset med Arlas! Testade den idag och den var klart bättre än WapnösJag gillar också Lindahls mest men tycker Arlas är god också. Men har inte köpt på ett tag och det kanske är svårt att hitta just nu?
Lidl brukar ha en del kvarg också.
Hissade också den!Visa bifogad fil 184989
Hiss
God persikasmak och toppen med lite choklad högst upp. Gav en fin balans mellan krämighet och fruktighet. Kommer absolut köpa igen!
Vad sugen jag blev på att prova nu. Borde kanske lägga till den till min orimligt långa lista över persikoprodukter jag tack vare den här tråden provat och inte gillat eftersom jag inte tycker om persikaVisa bifogad fil 184989
Hiss
God persikasmak och toppen med lite choklad högst upp. Gav en fin balans mellan krämighet och fruktighet. Kommer absolut köpa igen!
Smakar protein-varianten annorlunda än de vanliga av majs? Eller ja, jag ser ju nu att de är gjorda av ärtor och linser och då kan jag tänka att de skiljer sig en del i smaken. Vad synd!
Smakar protein-varianten annorlunda än de vanliga av majs? Eller ja, jag ser ju nu att de är gjorda av ärtor och linser och då kan jag tänka att de skiljer sig en del i smaken. Vad synd!