Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
![]()
Hiss! Goda, lagom sötma.
Taaaaaaaack för att du tog en för laget! Stirrade fascinerat och skeptiskt på burkarna några dagar innan din recension men undrade lite för mycket hur faen det där kunde vara praktiskt så köpte enbart en whipped handkräm i melonVisa bifogad fil 185491
Och här kommer en diss. DEtta body butter hittade jag på normal och det ser ju otroligt festligt ut.
Jag har ju nämnt innan att body shops body butter är ett problem för att de är jobbiga att smörja med men de är INGENTING jämfört med detta. Det ser ju vispat och fluffigt ut i burken men den är stenhård, lite som modellera. Det är som att smörja sig med ett limstift ungefär, den liksom kämpar emot? Nästan så att svetten lackar när man väl är färdig.. av samam anledning är den inte heller speciellt dryg (men den var billig). Inte luktar den speciellt gott heller men doften försvinner fort. MEN den är faktiskt helt okej återfuktande, speciellt med tanke på priset. Kommer absolut inte köpa igen.
Suck Enya.... det där övertalade mig att också köpa en påse snarastHiss för gifflarna med blåbär just för att de smakar så lite blåbär!Det var era dissningar som gjorde att jag ville testa
![]()
Gör det, gillar du att något inte riktigt smakar som det står så är de perfektSuck Enya.... det där övertalade mig att också köpa en påse snarast![]()
Jag vill vara en hissare!
Hrm. Vill också testa dessa men "mitt" Willys verkar inte ha dem tyvärr. Får kanske kolla någon dag på ICA Maxi om de finns där.![]()
HISS
Ville egentligen ha Persika men den var slutsåld. Bra balans mellan äpple och kiwi. Inte riktigt lika söt som vanlig läsk men absolut söt jämfört med vanligt smaksatt vatten.
På mitt Coop fanns de endast i kylen vid kassan, inte på hyllan där alla andra Ramlösa var.Hrm. Vill också testa dessa men "mitt" Willys verkar inte ha dem tyvärr. Får kanske kolla någon dag på ICA Maxi om de finns där.
Precis, den lilla o kostsamma lanthandeln i min skåneby tar 21kr för en ananassplit, jag köpte en hel låda på Lidl för 29När jag köper styckglass är det i så fall en kartong med glassbåtar (och per definition är det väl kanske inte styckglass då, även om de är individuellt paketerade i lådan). Man får 6 stycken för lite drygt 40 kr. Det är ju i alla fall inte helgalet!
Samma härDet låter som något för mig. Jag är inte alls förtjust i nutella men tycker mycket om hasselnöt.
Uppdatering om smoothieförmågan: Riktigt bra! Körde Icas frysta Hallon&Mangomix( också en hiss!), extra frysta hallon, banan och Arlas grekisk yoghurt i citronsmakVisa bifogad fil 185532
Kom över en förpackning av den hypade rosa mjölken idag. Den smakar jordgubbsmjölk. OMG. Eller inte så imponerande faktisktSka bli lite kul att testa den till smoothies men inget som jag skulle köpa igen för att dricka rakt av.
Jag har köpt på Lidl. Båda smakerna.Hrm. Vill också testa dessa men "mitt" Willys verkar inte ha dem tyvärr. Får kanske kolla någon dag på ICA Maxi om de finns där.
Såg en Seroh sura nappar på ica nyss![]()