Ååå, får mig att tänka på chimichurri-chipsen som fanns en sommar och som var så JÄVLA goda. Limited edition självklart
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ååå, får mig att tänka på chimichurri-chipsen som fanns en sommar och som var så JÄVLA goda. Limited edition självklart
Såklart du harDet har jag ju glömt!
En kollega köpte förra veckan den till mig så jag har smakat. (Mina kollegor är mycket engagerade i alla mina provsmakningar)
Den är ganska lik Sour apple. Smakar sura nappar, precis som utlovat. Jag föredrar sötsliskigare smaker men den får ändå en hiss.
Vad hade du den till?Hiss!
Testade en ny dressing när jag var uttråkad på de vanliga, och den var fantastisk! Djup och fyllig smak med en viss sälta. Så god att jag skulle kunna äta den med skedVisa bifogad fil 185719
Idag gjorde jag en enkel pastasallad med ägg och lite grönsaker. Den lyfte anrättningen.Vad hade du den till?![]()
Tack för tips!Idag gjorde jag en enkel pastasallad med ägg och lite grönsaker. Den lyfte anrättningen.
Har provat den men en färdig sallad med asiatiska smaker.
Har även haft den på varma grönsaker men det tyckte jag inte funkade lika bra.
Hiss!
Testade en ny dressing när jag var uttråkad på de vanliga, och den var fantastisk! Djup och fyllig smak med en viss sälta. Så god att jag skulle kunna äta den med skedVisa bifogad fil 185719
Den fick följa med hem idag, mycket spänd på att prova! Även Ferrari salt persika hoppade ner i kassen, men tror inte jag testar dom tillsammansHiss!
Hoppas att du inte blir besviken!Den fick följa med hem idag, mycket spänd på att prova! Även Ferrari salt persika hoppade ner i kassen, men tror inte jag testar dom tillsammans![]()
Den smakar pii..Såg en Seroh sura nappar på ica nyss![]()
Den smakar bara kemiskt grönt äpple i min mun.. = pii..Det har jag ju glömt!
En kollega köpte förra veckan den till mig så jag har smakat. (Mina kollegor är mycket engagerade i alla mina provsmakningar)
Den är ganska lik Sour apple. Smakar sura nappar, precis som utlovat. Jag föredrar sötsliskigare smaker men den får ändå en hiss.
Den smakar bara kemiskt grönt äpple i min mun.. = pii..
Jag försöker dock hitta zeroh lemon pie, finns ingenstans.. tips någon?
Har ca 1h till Staffanstorp.. får väl göra en utflykt..Jag gillar kemiskt
Har sett Taste of lemon pie på Citygross i Staffanstorp, om det nu hjälper dig![]()
Jag visste du var skåning! Ditt "piiie" måste vara skånskt ?Har ca 1h till Staffanstorp.. får väl göra en utflykt..![]()
Har ca 1h till Staffanstorp.. får väl göra en utflykt..![]()
Haha, visst är jag skåning!Jag visste du var skåning! Ditt "piiie" måste vara skånskt ?![]()
Kul ändå! Både pii och rälig är bra ord juHaha, visst är jag skåning!Kallades lilla pii när jag va liten för jag sa så och pekade på saker som va räliga
Det är ett bra ord!