Hiss & diss - del 8

Bukefalos 30 år!

1780223119180.webp

Hiss!
Trots att jag inte är förtjust i kaffesmak, måste jag säga att dessa hade väldigt god smak.

Stanande på väg hem från en lååång konferensdag i torsdags och köpte en sådan här eftersom det var reklam för den utanför butiken. Herrrregud vad gott! Mycket tuggiga kakdegsbitar och ganska mycket sälta i kakorna runtom som bröt av väldigt fint mot den krämiga glassen. Kommer absolut att köpas igen!

1780225499376.webp

Det där är en av mina favoritglassar genom alla tider, är så glad att de håller fast vid den år efter år!

Håller helt med! Min favorit sedan den introducerades (då som "Vision" i Magnum sences) när jag gick på högstadiet, glad att den blev permanent.

Köpte ett paket minis idag, tråden påminde mig :angel:

Stanande på väg hem från en lååång konferensdag i torsdags och köpte en sådan här eftersom det var reklam för den utanför butiken. Herrrregud vad gott! Mycket tuggiga kakdegsbitar och ganska mycket sälta i kakorna runtom som bröt av väldigt fint mot den krämiga glassen. Kommer absolut att köpas igen!

Visa bifogad fil 186029
Hissar också den! Åt idag i gassande sol utanför en Trädgårdshandel. Enormt god, precis lagom stor. Barnen tyckte dock att den smakade skumt 😁 och ja, den var inte lika chokladig tex som en vanlig sandwich.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

• Lämplig kattras?
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka