Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
I vilken butik hittade du den?Visa bifogad fil 186024
Hiss!
Trots att jag inte är förtjust i kaffesmak, måste jag säga att dessa hade väldigt god smak.
Beställt från hemsidanI vilken butik hittade du den?
Det där är en av mina favoritglassar genom alla tider, är så glad att de håller fast vid den år efter år!Visa bifogad fil 186020
Hiss
Smakade och. enligt min kompis, luktade mycket jordgubbe. Den vita chokladen var inte överdrivet söt, så bra balans.
Det där är en av mina favoritglassar genom alla tider, är så glad att de håller fast vid den år efter år!
Åh låter perfekt! Måste inhandlasStanande på väg hem från en lååång konferensdag i torsdags och köpte en sådan här eftersom det var reklam för den utanför butiken. Herrrregud vad gott! Mycket tuggiga kakdegsbitar och ganska mycket sälta i kakorna runtom som bröt av väldigt fint mot den krämiga glassen. Kommer absolut att köpas igen!
Visa bifogad fil 186029
Hissar också den! Åt idag i gassande sol utanför en Trädgårdshandel. Enormt god, precis lagom stor. Barnen tyckte dock att den smakade skumtStanande på väg hem från en lååång konferensdag i torsdags och köpte en sådan här eftersom det var reklam för den utanför butiken. Herrrregud vad gott! Mycket tuggiga kakdegsbitar och ganska mycket sälta i kakorna runtom som bröt av väldigt fint mot den krämiga glassen. Kommer absolut att köpas igen!
Visa bifogad fil 186029
Oj, hur funkar en sådan? Hakar man liksom fast den nånstans eller håller man den i handen och knådar runt?Inte ätbart men en hiss är det ändåEn sk massagekrok, för främst ryggen. Att kunna hitta och trycka på triggerpunkter själv är en game changer när man som jag har haft problem runt skulderbladen de senaste månaderna
Visa bifogad fil 186046
Det senare!Oj, hur funkar en sådan? Hakar man liksom fast den nånstans eller håller man den i handen och knådar runt?
Jag åt den här som sås till lax, ris och broccoli häromdagen. Rekommenderas!!Hiss!
Testade en ny dressing när jag var uttråkad på de vanliga, och den var fantastisk! Djup och fyllig smak med en viss sälta. Så god att jag skulle kunna äta den med skedVisa bifogad fil 185719
Den har jag saknat länge. Och nu när magnum mandel har mörk choklad så finns det ingen ätbar magnum kvar. En fet DISS på denEfter så mycket Magnus så DISS på att Magnum white (med vaniljglass) inte finns som vanlig styckglass i Sverige.