Hiss & diss - del 8

Bukefalos 30 år!

Jag hoppas verkligen Ferrari med salt persika kommer till en affär nära mig snaaart! Älskar salt, persika OCH Ferrari! (traditionsengligt godis varje F1-söndag. Man kan ana vilka jag hejar på... :D) På tal om Ferrari, någon annan som kommer ihåg Ferrari rabarber som fanns för några år sedan? SÅ goda! :d
Verkar finnas på t.ex partykungen och willys :p

Estrella holiday - smakar bara lök. Svettig lök. Påminner inte ens lite om dippen. Diss.

Ferrari salt persika - den är ju inte god men inte äcklig heller, så åt såklart upp hela påsen ganska glatt ändå. Så hiss, men kommer inte köpa igen

Hiss på det här torrschampot. Först och främst för att det är skum och inte spray, min hårbotten hatar något i sprayerna. Sen gör det faktiskt att håret känns renare, inte bara suger åt sig fettet. Kunde låta bli att tvätta håret i fyra dygn och ändå visa mig bland folk (har otroligt fett hår och måste tvätta varje dag om jag inte använder torrschampo emellan).

1780779125059.webp

Tänkte på rabarbersmaken men ni kanske har den också? Att den salta fanns där fick mig att tappa hakan lite :p
Aha! Mycket möjligt, jag tittade inte efter just den eftersom jag inte gillar rabarber men det fanns än väldig massa olika sorters Ferrari i alla fall!

Aha! Mycket möjligt, jag tittade inte efter just den eftersom jag inte gillar rabarber men det fanns än väldig massa olika sorters Ferrari i alla fall!
Insåg nu att jag nog inte ens provat rabarberFerrari trots att jag gillar rabarber:eek: Så det måste jag åtgärda! Puh, så mycket att prova:D Men bra att de har något så viktigt som ferraris därborta!

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka