Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 186792
Hiss! Fluffiga stora popcorn med bra smak. Minus är att det luktar biosalong i hemmet i 3 dagar efteråt.
Jag stör mig på färgen! De borde ha lite svart på sig också. Eller det är kanske inte saltlakrits de ska smaka utan...bara salt... Mycket förvirradVisa bifogad fil 186795
Men hallå HISS!! Sjukt goda ju! Salt och persika är ju en hit! Men påminner ganska mkt om djungelvrål de första tuggorna (innan persikosmaken tar över).
Jag stör mig på färgen! De borde ha lite svart på sig också. Eller det är kanske inte saltlakrits de ska smaka utan...bara salt... Mycket förvirrad![]()
!
Jaha. Nej, då låter det inte gott. Jag tänkte att det skulle vara typ som en hallon- och lakritsskalle fast med persikosmakBara salt
Är ju ingen lakrits alls.
Jaha. Nej, då låter det inte gott. Jag tänkte att det skulle vara typ som en hallon- och lakritsskalle fast med persikosmak.
Mina favoriter! De är så bra. Även dom som heter Double butterVisa bifogad fil 186792
Hiss! Fluffiga stora popcorn med bra smak. Minus är att det luktar biosalong i hemmet i 3 dagar efteråt.
ELLER HUR. Mailade dom och var arg till och med.Fet DISS till Pågen som slutat tillverka godaste rostbrödet Längtan![]()
Hiss hiss!! Tyckte de var jättegoda! Sambon dissarVisa bifogad fil 186795
Men hallå HISS!! Sjukt goda ju! Salt och persika är ju en hit! Men påminner ganska mkt om djungelvrål de första tuggorna (innan persikosmaken tar över).
Men va???Fet DISS till Pågen som slutat tillverka godaste rostbrödet Längtan![]()
Ja alltså vad håller de på med? Det är så gottMen va???![]()