Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det låter gottFazer Kina salty.
Hiss! Älskar den vanliga Kina och denna var ännu bättre, salt utan att smaka salt, bara en perfekt smakförstärkare av chokladen
Visa bifogad fil 187170
Fasen, har en sån i kylen som väntar för det lät ju gottVisa bifogad fil 187169
Diss. Inte smakade den syrligt i alla fall. Inte speciellt god. Går att dricka men inte mer.
Det tyckte jag med men ack vad jag bedrog mej. I morgon ska jag testa den med skogsbär. Hoppas den är bättreFasen, har en sån i kylen som väntar för det lät ju gott![]()
Ja, jag tänkte just det att jag nog absolut inte hade tyckt om de billigare varianterna om inte ens den här lyxvarianten, där man väl får utgå från att råvarorna är av hög kvalitet, föll mig i smaken.Jag tycker det är upplevelsen med samtliga (typ tre?) varianter jag provat. Mest oljigt, rikt, sött och nästan ingen pistagesmak. Lite som en smörig choklad.
Det är kanske inte meningen att man ska vilja slå in och spara till senareHaha å, jag stör mig också på "rutorna" där. Blir lite för kaosigt för mig. Men gott är det!
Har även den med yuzu i kylen, men den fick jag smaka en klunk av en kollega, så den va god då iaf, men återstår å se om den är hela burken-godDet tyckte jag med men ack vad jag bedrog mej. I morgon ska jag testa den med skogsbär. Hoppas den är bättre
Den avvaktar jag med. Brukar inte gilla när det är päronsmak så jag tänkte att jag provar dom andra två till att börja medHar även den med yuzu i kylen, men den fick jag smaka en klunk av en kollega, så den va god då iaf, men återstår å se om den är hela burken-god![]()
Weeeeeee!Köpte dessa på Normal idag eftersom jag älskar syntetisk banan
Sockrade, fluffiga skumbananer med choklad inuti.
Är precis lika sliskigt som det låter och supergott
En stor hiss från mig!
Åt halva påsen + en halv Monster innan jobbet, kon dit som en superspeedad unge
Visa bifogad fil 187214
Då va syrliga äpplen provad.Det tyckte jag med men ack vad jag bedrog mej. I morgon ska jag testa den med skogsbär. Hoppas den är bättre
Stor hiss!!
Brukar inte gilla körsbärssmak på grejjer men denna gillade jag
![]()
Var hittar man den?Visa bifogad fil 187239
Hiss på Olof viktors glass!
Pistage, stracciatella och sorbet med passionsfrukt.
Oj, den låter intressant![]()
HISS
JättegodSmakar mycket av både drakfrukt och ananas och sammantaget tänker jag på Haribo-björnar när jag dricker den. Kommer definitivt köpa fler!