Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lite typiskt Kopparberg i och för sig. Jag har nog aldrig druckit en cider utan jästsmak därifrån.
Jag skulle ju önska att EU-förslaget om skärpning av ciderreglerna går igenom. Ingenting från Kopparberg skulle jag kalla för cider, det är en alkoläsk i mina ögon och inte ens god.
Problemet är inte att det är sött, utan att det får kallas för cider.Jag har inga problem med att det är sött, älskar tex Baccardi Breezer
Men det har var sött på fel sätt, sådär övermoget och kväljande![]()
Problemet är inte att det är sött, utan att det får kallas för cider.![]()
Ritter sport funky white lemon.
Hiss!
Vit choklad med citron, dröm!
Galet gott och jag kommer köpa igen
Visa bifogad fil 188128
![]()
Ååååh, jag hoppas att den finns här! Låter fantastiskt!
Den är svingod! Så jag hoppas för din skull med![]()
Ååååh, jag hoppas att den finns här! Låter fantastiskt!
Hittar ingen bild men vill HISSA Lidls rostas från Matrike. Alltid upplevt kött från butikskedjornas eget märke mindre bra. Inte minst dåligt putsat. Hade inga höga förväntningar när jag köpte rostas på Lidel( anledningen att jag ens köpte var att jag läste fel kgpris). Men den var både väldigt mör och välputsad. Behövde inte ta bort nåt.
Kan dock passa på att DISSA Matrikes( Lidl) lövbiff- den är skuren alldeles för tjockt.
Jag provade den också, för hög alkoholhalt för mig ocksåKopparberg Cherry
Var lite skeptisk pga onödigt hög alkoholhalt men plus för ekologisk!
Men alltså fy fan vilken diss
Den smakar övermogen jäst körsbär. Tung, spritig, mycket jästsmak (det jag ogillar med vin) samtidigt som den är kväljande söt.
Allt som är dåligt i en burk
Visa bifogad fil 188065
Visa bifogad fil 188172
HISS! Kalkon tycker jag kan vara lite intetsägande som pålägg ibland men denna var pepprig och god![]()
Visa bifogad fil 188242
DISS! ICA's sriracha-mayo.
Gillade varken smak eller konsistens. Får nog ge upp på ICA Asia!
Tror att det är den jag brukar köra på annars! Vi har ett gäng ganska bra asiatiska butiker, så tror jag helt enkelt får sluta försöka handla någon annan stans än där när det gäller såser och kimchi!Är du okej med en vegansk variant så kan jag rekommendera Flying Goose Brand.Annars har jag varit nöjd med sriracha-mayon från Caj P.