Hiss & diss - del 8

Bukefalos 30 år!

Ica Selection ravioli, Cacio e Pepe.
HISS!
Herregud så goda :d
Ser fram emot att prova mig igenom hela sortimentet.

IMG_7792.webp

Men dra mig på en liten vagn vad goda! Stor hiss, från någon som inte är särskilt förtjust i popcorn och anser att färdigpoppade är ett säljtrick. Sundlings butter popcorn var ett inköp till partner på resande fot men jag har tömt två tredjedelar av påsen. En påse var ganska lagom, stora, mycket bra sälta och tydlig helt ounken smörsmak. Beställt 6 påsar till, samt smakerna cheddar och tryffel :d
1000038507.webp

Men dra mig på en liten vagn vad goda! Stor hiss, från någon som inte är särskilt förtjust i popcorn och anser att färdigpoppade är ett säljtrick. Sundlings butter popcorn var ett inköp till partner på resande fot men jag har tömt två tredjedelar av påsen. En påse var ganska lagom, stora, mycket bra sälta och tydlig helt ounken smörsmak. Beställt 6 påsar till, samt smakerna cheddar och tryffel :d
Visa bifogad fil 188285
Åh, vi testade deras kettle corn (söt-salta) för ett tag sedan - MYCKET goda :) !

Ica Selection ravioli, Cacio e Pepe.
HISS!
Herregud så goda :d
Ser fram emot att prova mig igenom hela sortimentet.

Visa bifogad fil 188257
Men herreGUD vilken bra idé! Dem måste jag testa nästa gång jag är i Sverige, cacio e pepe är en av mina favoritpastarätter! Åt du dem bara som de är (ja, efter tillagning alltså...) eller hade du någon slags sås eller andra tillbehör?

Men herreGUD vilken bra idé! Dem måste jag testa nästa gång jag är i Sverige, cacio e pepe är en av mina favoritpastarätter! Åt du dem bara som de är (ja, efter tillagning alltså...) eller hade du någon slags sås eller andra tillbehör?
Jag åt som de var med lite riven parmesan över! Serverades blandade med rana prosciutto men åts nogsamt bara ena sorten åt gången för båda var så goda i sig :D

Hade tryffelaioli på sidan också men den var inte nödvändig,

Max Grand Chicken Parmesan får underkänt av mig. Smaken var helt ok men inte någonstans i beskrivningen hade jag kunnat tro att den var så spiiiiiiiicy :nailbiting: Okej. Jag är en mes. Absolut. Men... även en mes är hungrig ibland:D
Visa bifogad fil 188373

Reagerade också på att den var alldeles för stark för att den inte skulle benämnas som spicy. Har haft sällskap som ätit den som hållit med. 🤯

Jag reagerade också på att den var stark när jag åt den.

Reagerade också på att den var alldeles för stark för att den inte skulle benämnas som spicy. Har haft sällskap som ätit den som hållit med. 🤯
Skönt att det inte bara var jag som reagerade då men väldigt onödigt att inte märka den som spicy isåfall :confused: Hade helt klart valt originalmålet som jag valde mellan om den hade varit märkt med spicy.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Valp, tips och råd
  • Valp 2026

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka