Verkligen ska berätta dett aför min systerdotter som inte tål chili utan hela ansiktet svullnar upp. (aldrig varit livshotande dock men ändå)Innehåller chili i paneringen, kan ju tycka att det borde nämnas i produktbeskrivningen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkligen ska berätta dett aför min systerdotter som inte tål chili utan hela ansiktet svullnar upp. (aldrig varit livshotande dock men ändå)Innehåller chili i paneringen, kan ju tycka att det borde nämnas i produktbeskrivningen.
Men för bövelen vad dåligtJag skapade ju alla tio på en gång. Och skrapade presentkort får inte användas i butik.....
Ja, ger en riktig scamfeeling.Men för bövelen vad dåligt![]()
Vad betyder det? Att de måste skrapas av personal i butikenJag skapade ju alla tio på en gång. Och skrapade presentkort får inte användas i butik.....
Precis.Vad betyder det? Att de måste skrapas av personal i butiken?
Det är orättvist. I Kalmar har de tre stycken. TRE. De föddes tydligen här.Jag vill HISSA Mr York. Kanske inte en nyhet för många, men för oss norr om Dalälven är det . Nu tycker jag väl att ingen av hamburgerkedjorna är toppen. Men Mr York serverar svenskt kött och till ett betydligt lägre pris än många av sina konkurrenter.
Min närmaste är tio mil bort. Hade gärna bytt bort de tre kedjorna som finns på orten mot ett Mr York.Det är orättvist. I Kalmar har de tre stycken. TRE. De föddes tydligen här.
Kontakta kundtjänst och kräv hjälp. De måste kunna slå ihop dem till en enda kod.Ja, ger en riktig scamfeeling.
Jag googlade lite och tror faktiskt det är deras grej. De har 50:- presentkort i ett stort lotteri, så de har nog räknat ut det så här. Att lottvinnarna inte ska kunna lägga ihop sina vinster utan måste göra flera beställningar.Kontakta kundtjänst och kräv hjälp. De måste kunna slå ihop dem till en enda kod.
Jag googlade lite och tror faktiskt det är deras grej. De har 50:- presentkort i ett stort lotteri, så de har nog räknat ut det så här. Att lottvinnarna inte ska kunna lägga ihop sina vinster utan måste göra flera beställningar.
Januari 24 fick vi Mr York. Norr om dalälven så ett tag har dom funnits på rätt sida älven.Jag vill HISSA Mr York. Kanske inte en nyhet för många, men för oss norr om Dalälven är det . Nu tycker jag väl att ingen av hamburgerkedjorna är toppen. Men Mr York serverar svenskt kött och till ett betydligt lägre pris än många av sina konkurrenter.
Vilken kedja är inte flottig?Januari 24 fick vi Mr York. Norr om dalälven så ett tag har dom funnits på rätt sida älven.dock ingen hiss smakmässigt upplever jag tyvärr. Mest flottigt, det rann runt fingrarna. DISS från mig tyvärr
Vilken kedja är inte flottig?
Brukar inte uppleva att det rinner fett mellan fingrarna på så många ställenVilken kedja är inte flottig?
Nej, det ser inte gott ut alls. Det finns onyttiga saker som man faktiskt inte ens vill ha...Rent generellt så tycker jag att bilder på många burgare är frånstötande just pga hur flottiga och överdimensionerade de ser ut. Hur är det ens tänkt att man ska äta det här?
Visa bifogad fil 188453
Månadens smak dessutom, ville inte ens läsa vad det var för smak.![]()