Hiss & diss - del 8

Bukefalos 30 år!

Jag vill HISSA Mr York. Kanske inte en nyhet för många, men för oss norr om Dalälven är det . Nu tycker jag väl att ingen av hamburgerkedjorna är toppen. Men Mr York serverar svenskt kött och till ett betydligt lägre pris än många av sina konkurrenter.

Jag vill HISSA Mr York. Kanske inte en nyhet för många, men för oss norr om Dalälven är det . Nu tycker jag väl att ingen av hamburgerkedjorna är toppen. Men Mr York serverar svenskt kött och till ett betydligt lägre pris än många av sina konkurrenter.
Det är orättvist. I Kalmar har de tre stycken. TRE. De föddes tydligen här.

Januari 24 fick vi Mr York. Norr om dalälven så ett tag har dom funnits på rätt sida älven. 😊 dock ingen hiss smakmässigt upplever jag tyvärr. Mest flottigt, det rann runt fingrarna. DISS från mig tyvärr

Rent generellt så tycker jag att bilder på många burgare är frånstötande just pga hur flottiga och överdimensionerade de ser ut. Hur är det ens tänkt att man ska äta det här? O_o

1784620085109.webp

Månadens smak dessutom, ville inte ens läsa vad det var för smak. :yuck:

Rent generellt så tycker jag att bilder på många burgare är frånstötande just pga hur flottiga och överdimensionerade de ser ut. Hur är det ens tänkt att man ska äta det här? O_o

Visa bifogad fil 188453

Månadens smak dessutom, ville inte ens läsa vad det var för smak. :yuck:
Nej, det ser inte gott ut alls. Det finns onyttiga saker som man faktiskt inte ens vill ha... ;) Jag är dessutom rätt liten i maten när det gäller rent kött. Jag åt nyligen en 150 grams hamburgare (90% kött) hos mina föräldrar och blev PROPPMÄTT (hunden fick sista tuggan :D). Och då hade jag inte speciellt mycket tillbehör - brödet, hamburgerdressing, lite ost och ett salladsblad.

Jag dissar alla snabbmatställen, flott, snuskigt och hafsigt.
Kommer aldrig förstå varför folk vill äta skiten 😅
Då är jag verkligen ingen hälsosam människa men blir äcklad av hela grejen 🤢
Finns det absolut inga alternativ kan jag äta veggonuggets.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka