Hiss & diss - del 8

Bukefalos 30 år!

20260910_135655.webp
HISS. Helt i min smak. Jättegoda.

635_ecomhub-Composite-5264a3c3-original.jpg

Diss. Okej, men inte mer. Smakar mest typisk proteinbarchoklad imo, och jag är inget fan av "kladd" med kokos i den kombon (kokoskladdet i sig var gott!). Nah. Kommer inte att köpa igen - skulle absolut äta en utan att gnälla om jag fick den gratis och behövde ett mellanmål. Barebells har betydligt godare bars än denna.

743_ecomhub-Composite-4f356a67-original.jpg

Hiss. God och väldigt trevlig konsistens, men lite för söt. Jag gillar vit choklad men tror att lite mer kanelsmak skulle gjort mycket. Kommer absolut att köpa igen, tror dock att det finns en risk för att jag ledsnar på den i längden om jag skulle äta den ofta. God till en latte!

743_ecomhub-Composite-4f356a67-original.jpg

Hiss. God och väldigt trevlig konsistens, men lite för söt. Jag gillar vit choklad men tror att lite mer kanelsmak skulle gjort mycket. Kommer absolut att köpa igen, tror dock att det finns en risk för att jag ledsnar på den i längden om jag skulle äta den ofta. God till en latte!

Jag dissar, alldeles för sötsliskig och då är jag ändå en gottegris deluxe!

800018240.webp

Alltså jag vet inte, tror det ändå blir diss för kommer inte köpa igen även om de inte var äckliga. Första reaktionen var - kinamat! Andra reaktion var - selleri och glutamat.
Tredje och slutgiltiga - de smakar buljongtärning.
Absolut inte vad jag räknat med 😆

671817f1-8d85-42ea-b267-bb668c87b85c.jpg

Hiss! Jättegod! Mörk men mjuk och rund i smaken, en mycket trevlig kombination! Åt två bitar och det var inte för mycket på något sätt (men hade inte velat äta hela på en gång). Kommer absolut att köpa om denna, och spana in deras liknande varianter!

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka