Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
GlassVisa bifogad fil 190750
HISS! Jordnötssmör och täckt med jordnötter. Willys
Hur hot?Visa bifogad fil 190693HISS. Helt i min smak. Jättegoda.
Mer honung än hetta. Jag är åxå en klenis som inte tål nån hettaHur hot?
Jag tål typ noll och ingen hetta, men dem låter goda..![]()
![]()
Hiss. God och väldigt trevlig konsistens, men lite för söt. Jag gillar vit choklad men tror att lite mer kanelsmak skulle gjort mycket. Kommer absolut att köpa igen, tror dock att det finns en risk för att jag ledsnar på den i längden om jag skulle äta den ofta. God till en latte!
Haha, förlåt men det där var för roligt![]()
Alltså jag vet inte, tror det ändå blir diss för kommer inte köpa igen även om de inte var äckliga. Första reaktionen var - kinamat! Andra reaktion var - selleri och glutamat.
Tredje och slutgiltiga - de smakar buljongtärning.
Absolut inte vad jag räknat med![]()
Buljongtärning![]()
Alltså jag vet inte, tror det ändå blir diss för kommer inte köpa igen även om de inte var äckliga. Första reaktionen var - kinamat! Andra reaktion var - selleri och glutamat.
Tredje och slutgiltiga - de smakar buljongtärning.
Absolut inte vad jag räknat med![]()
Eftersom jag betygsätter protein bars efter hur mycket kartong de smakar efter ett par tuggor så får denna en HISS av mig. Nästan ingen kartongsmak alls, trevligt!Visa bifogad fil 190805
Jaaaaa!! Exakt som buljong, typ umamibuljongtärningen från Kung MarkattaBuljongtärning![]()
??
Rekommenderar Estrellas Paprika och havssalt!Visa bifogad fil 190810
DISS Smakar inte mycket, de har till och med snålat på saltet.