Hiss och diss del 5

20240308_190123.jpg
en liten hiss tror jag. Jag är rysligt förkyld igen och smaklökarna är inte att lita på. Vet inte om jag känner så mycket smak men dom är väldigt krispiga och goda. Lagom påse med.
 
Mer HISS från MAX! :up:

Smoothie med mango och passion. :d:d:d

1710010449941.png


Åh, hade lätt kunnat slurpat i mig flera stycken! Så fruktig smak. 🤩

Måste testa deras andra smaker med, smoothie med jordgubb, banan, blåbär, äppeljuice och is och deras smoothie gjord på ananas, mango, spenat, avocado, äppeljuice och is. Låter lika fantastiskt. :up:
 
Senast ändrad:
Skärmklipp5.PNG


DISS :yuck:

Vi har Fun light som måltidsdryck här hemma och har testat de flesta smakerna. Jag har till och med ett litet spreadsheet där jag betygsätter de olika smakerna för att veta vilka vi bör återkomma till och inte, lite pinsamt jag vet.

Nu har vi snart arbetat oss igenom hela repertoaren så jag hade hoppats på att kunna gå över till Zeroh. Jag vet att jag smakat en av dem för länge sedan och minns bara att jag inte tyckte om den men det kändes som att det var dags igen och jag ÄLSKAR smultron så såg fram emot detta.

Tyvärr var den skitäcklig. Alltså om man tycker funlight kan vara lite för söt så är det iiiiiingenting jämfört med detta. Det var så sött så att det liksom krullade sig på tungan. Och då bör man veta att jag 1. Är en godisråtta av rang och 2. Alltid späder lite mer på lightsaft än vad som står, brukar alltid ta 1+10/11 istället för 9. Blir nog inget mer Zeroh här.
 
Ja, Smultron Zeroh var hysteriskt artificiell smultronsmak på ett dåligt sätt tyvärr. Gillar Raspberry men annars känns det som Zeroh ändrar eller tar bort alla drickbara. Gillar spreadsheetnivån @Exile :D
 
Visa bifogad fil 140909

DISS :yuck:

Vi har Fun light som måltidsdryck här hemma och har testat de flesta smakerna. Jag har till och med ett litet spreadsheet där jag betygsätter de olika smakerna för att veta vilka vi bör återkomma till och inte, lite pinsamt jag vet.

Nu har vi snart arbetat oss igenom hela repertoaren så jag hade hoppats på att kunna gå över till Zeroh. Jag vet att jag smakat en av dem för länge sedan och minns bara att jag inte tyckte om den men det kändes som att det var dags igen och jag ÄLSKAR smultron så såg fram emot detta.

Tyvärr var den skitäcklig. Alltså om man tycker funlight kan vara lite för söt så är det iiiiiingenting jämfört med detta. Det var så sött så att det liksom krullade sig på tungan. Och då bör man veta att jag 1. Är en godisråtta av rang och 2. Alltid späder lite mer på lightsaft än vad som står, brukar alltid ta 1+10/11 istället för 9. Blir nog inget mer Zeroh här.

Jag lägger in en protest :D Tycker att smultron, Fruits of Brazil och wild raspberry är de bästa av Zerohs smaker.
 
Ja, Smultron Zeroh var hysteriskt artificiell smultronsmak på ett dåligt sätt tyvärr. Gillar Raspberry men annars känns det som Zeroh ändrar eller tar bort alla drickbara. Gillar spreadsheetnivån @Exile :D
Jag vill utöka då lite med att säga att själva smultronsmaken tyckte jag ändå var helt okej, bara att det var på tok för sött.

Excel i mitt hjärta :D

Jag lägger in en protest :D Tycker att smultron, Fruits of Brazil och wild raspberry är de bästa av Zerohs smaker.
Perfekt att du gillar dem tycker jag! Alltid kul när det är lite delade meningar här om något för det mesta passar ju någon :)

Kanske att jag provar någon annan smak i framtiden, kanske. Själva smakerna såg iaf väldigt roliga ut! Jag såg den inte på Citygross där vi var men en kompis i Norge säger att där har de tydligen en Zeroh som smakar "energidryck" som ska vara väldigt god. :)
 

Liknande trådar

  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
204 923
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
209 136
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp