Hiss och diss del 5

@Exile fick testa en igen för ge rättvist svar, men inte så tydlig salt smak, smörsmaken tar helt klart mer över och salt kanske lite i bakgruden sådär lagom.

Edit: Defintivt inte jätte salt eller nått lager av salt.

Edit2: Som majskakor med salt, med smak. Jag tycker inte överdrivet salt.
Hur tydlig är saltsmaken? Är det liksom "punktvis" som riktigt salta korn? SMÖR gjorde mig ju intresserad direkt men har generellt svårt för allt med havssalt i. Fortfarande traumatiserad efter jag köpte en marabou kvikklunshj och missade att det stod "och havssalt" under, höll typ på att spy när det helt plötsligt var som ett litet saltlager som löste upp sig i munnen :yuck:
 
@Exile fick testa en igen för ge rättvist svar, men inte så tydlig salt smak, smörsmaken tar helt klart mer över och salt kanske lite i bakgruden sådär lagom.

Edit: Defintivt inte jätte salt eller nått lager av salt.

Edit2: Som majskakor med salt, med smak. Jag tycker inte överdrivet salt.
Tack för otroligt utförligt test! Ska definitivt kika om de finns nästa gång jag handlar :)
 
Hiss!
1000039045.jpg
 
Visa bifogad fil 141060
HISS är nått jag kommer köpa igen. Hade velat haft pulvret som är på och ha på popcorn 😋
Testade dessa idag och mitt betyg blir en mycket svag hiss.
Jag tyckte de var ätbara men nog inte något jag kommer köpa igen. Trodde det skulle vara en stark konkurrent till min favoritsmak på majskakor som är popcorn som enligt mig smakar väldigt mycket smörpopcorn men det var något i denna smörsmak som inte föll mig helt i smaken.
 
Testade dessa idag och mitt betyg blir en mycket svag hiss.
Jag tyckte de var ätbara men nog inte något jag kommer köpa igen. Trodde det skulle vara en stark konkurrent till min favoritsmak på majskakor som är popcorn som enligt mig smakar väldigt mycket smörpopcorn men det var något i denna smörsmak som inte föll mig helt i smaken.
Instämmer!
 

Liknande trådar

  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
204 026
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
207 816
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp