Hiss & diss del 4

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok..har jobbat 12h igår, 12h idag och har 12h framför mig imorn.. jag är lite trött pga sovit lite halvkass. Skulle bara inom Ica och köpa mjölk på hemvägen, blev lite lösviktsgodis också.. meeen ibland kan det ju vara bra att kolla vad det egentligen är man lägger i påsen.. det på bilden är Tutti Frutti Tyrkisk Peber Chili.. jag gillar inte stark mat.. 🙈 jag tuggade nästan i mig en och bara wtf, pepprig? varför är min godis så stark och rälig..!? 😢🤢😶

Screenshot_20231202-192800.png


FET JÄVLA DISS! 🤣
 
Visa bifogad fil 133498

HISS Jag gillar inte kaffe som det är, men kaffe med smak gillar jag så börja utforska alternativ på dricka vanliga bryggkaffet än köpa dyra iskaffe i affären då och då.
Så syrup it is, och denna va super, hitta på lokala ICA Kvantum.
Oooh det måste jag kika efter, vore perfekt till maken i julklapp! Han blev helt till sig över kaffe med hasselnöt i Usa så det vore ju kul present.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Mat Här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss! Jag börjar med denna nyhet...
28 29 30
Svar
591
· Visningar
41 986
Senast: Sirap
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
207 825
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp