Hiss och diss del 5

Oj, intressant! Jag undrar så vad det beror på, jag har liksom inga andra matrelaterade allergier/intoleranser och kan äta all annan svamp utan problem. Och det är liksom inte på nivån "lite magknip" utan jag blir verkligen sjuk av det i typ en timme innan det försvinner lika plötsligt som det kom.

Exakt som för mig med avokadon. Fattar verkligen ingenting... är också väldigt "okänslig" i övrigt. :confused:
Nu var det länge sedan, men precis så blev jag av Pizza Hut-pizzor när vi bodde i USA. Jag har inga matallergier eller liknande i övrigt, och är allätare. Men av Pizza Hut-pizzor mådde jag SÅ dåligt... :wtf:
 
962c91da0c16c47a729c9c37a1ba7d6a.jpg
Visa bifogad fil 139495
Hiss! Men lite för lite choklad på 🤣
Dessa är sjukt goda! HISS!!!
 
Jag tycker det är synd att det bara är mediumstorleken som får alla variationer, föredrar large då medium känns orimligt små att packa i.

Detta har stört mig länge och ännu mer sedan jag blev tvungen att gå över till glutenfritt. Ingen gör stora glutenfria tortillas, det som finns att välja på är mellan eller mini. :down:
 
Jag har gett upp på vetetortillas, tycker 100% majs är godare men de finns aldrig i bra storlekar. Nu för tiden gör jag mina egna istället, det går snabbt :)
 
Nyfiken fråga, såldes dem som påskharar? För det är väldans likt det som förr va björnar men som numera är grisar i choklad.. 😅 (men väldigt goda)!
Jag tror det? Trodde även att mitt foto var ok så kan ha fel :p Men kan dubbelkolla, tror mig behöva påfyllning:sneaky:
 
  • Gilla
Reactions: WS6

Liknande trådar

  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
204 045
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
207 836
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Airtags, selar etc
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp