Hiss och diss del 5

Visa bifogad fil 142406

DISS

Jag har lite svårt att förstå målgruppen för Loka Crush. De som gillar mineralvatten ser jag inte varför de skulle dricka denna istället, det är lite mer kalorier för.. typ samma sak fast lite surare bara?

De som inte gillar mineralvatten (som mig) är detta helt enkelt ja, för likt mineralvatten. Det där lite salta, beska lyser igenom, det är inte "läsk-igt" nog, hade verkligen velat ha lite sötma.

Smultronsmaken är god, men som sagt inte söt utan sur, inte citronsur utan mer.. disktrasesur? gott är det iaf inte. Till och med sambon ratade denna och han är som en avfallskvarn i allmänhet (jadå han åt upp tryffelchipsen) så det var förvånande.
Den här är ju jättegod??? Kände att jag identifierade mig starkt med sin sambo apropå tryffelchipsen, men hur mycket till en avfallskvarn gör det då mig om han som brukar benämnas det är för mycket av en finsmakare för Loka Crush Smultron....? :D
 
Den här är ju jättegod??? Kände att jag identifierade mig starkt med sin sambo apropå tryffelchipsen, men hur mycket till en avfallskvarn gör det då mig om han som brukar benämnas det är för mycket av en finsmakare för Loka Crush Smultron....? :D
Haha ja jag blev nästan lite kränkt? Liksom vad menar du att du inte kan dricka detta när du satte i dig de chipsen trots konstaterandet att de inte var goda? Han är också en sån som hatar att slänga mat men jag fick ändå hälla ut det som var kvar av Lokan.

Liksom SÅ illa var den ju inte. Jag tyckte inte alls om den men hade jag varit tvingad att dricka upp den så hade det ju inte varit någon big deal så. Det var ju inte tväräckligt på samma sätt som typ Dr Pepper (vet att det är en vattendelare) när det liksom är spotta-ut-äckligt.
 
Såhär i påsktider passar jag på att hissa Cloettas Påskeskum. Kanske var det bara en ovanligt bra påse mina föräldrar hade med sig till mig, för jag kan inte minnas att jag varit så förtjust i det förut, men jösses vad härligt segt och gott det var! Helt perfekt konsistens för mig som gillar segt godis :d
 
Såhär i påsktider passar jag på att hissa Cloettas Påskeskum. Kanske var det bara en ovanligt bra påse mina föräldrar hade med sig till mig, för jag kan inte minnas att jag varit så förtjust i det förut, men jösses vad härligt segt och gott det var! Helt perfekt konsistens för mig som gillar segt godis :d

Åh jag älskar också påskeskum! Fast älskar julskum också misstänker dock starkt att det är samma produkt bara olika färg :p
 
I våran familj är vi stora Crush-drickare :love: vi tycker vanlig läsk är alldeles för söt och köper aldrig det och vanlig Loka för tråkig. Blir mest päron eller hallon 🙂 absolut min favoritdryck alla kategorier!
Jag tillhör också team Crush! Härligt läskande och lagom sött. Läsk är odrickbart, som att dricka socker. Mineralvatten funkar, men är lite mindre festligt, helt enkelt.
 
Hiss! :d Jag åt dem som de är men är säker på att de skulle vara fantastiska till glass.
Stort plus att de dessutom är ekologiska och palmoljefria.

bisson-kexrullar-fyllda-choklad-125-g-0.jpg
 
Du frågade inte mig men jag vet att de finns på Apotea iaf. Jag har kunnat hålla mig hittills men nu måste jag ju beställa nästa gång :rage:;)

Det är just Apotea jag har köpt dem hos. :D Butikerna här hemma har inte så stort glutenfritt utbud så när jag vill prova något nytt så får jag handla online.
 

Liknande trådar

  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
205 029
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
209 185
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Annonsera mera hundar 2
  • Kemisk kastration?

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp