Hiss och diss del 5

Har provat den nya Coca cola K-wave. Jag kan inte bestämma mig om det är en hiss eller diss. Den förra sorten jag provade var vidrig, drack inte ens upp den men jag tror att jag kan tänka mig att köpa en till av denna. Men jag vet inte vad det är för smak riktigt :rofl:
 
bf6ec487-4b26-466d-8cdd-5eba2b8d6233 (1).jpg

Onödigt god, chokladsmaken kom inte med på bild, men en sådan fick också följa med hem.
Dyker upp på min närmsta Willys tre-fyra gånger per år, "tur" att det inte är oftare. 😇
 
Tänk så olika smak folk kan ha! :D
Vad var det du inte gillade?
Jag älskar pistagen just för att det är RIKTIGT nötrippel i den, ingen grönfärgat fejk. :angel1:
Tycker pistagen var för fet, inte en riktig pistage utan någon sorts chokladpistage om jag inte minns fel + själva glassen var inte god. Möjligt jag minns fel om pistagen, så länge sedan jag köpte den nu men den gav inte mersmak.
 
Åh jag testade dessa igår och tyckte de var väldigt tråkiga tyvärr :down: Ska dock prova med dipp också!
Jag tyckte att de var okej, första smaken är inte alls pesto utan mer "generic chipssmak" men basilikan kom i eftersmaken. Tyckte de var bäst utan dippsås eftersom de är så milda i smaken.
 
Jag var på charterresor till Italien på 80-talet och fastnade för Sammontana redan då, men pinnglass från dem har jag aldrig sett i Sverige!
Var köper du den?
Axfood (Hemköp & Willys) köper in dem till klippris då och då men det garanterar inte att det finns på alla för det är först till kvarn för resp butiks inköpare.
 
Har provat den nya Coca cola K-wave. Jag kan inte bestämma mig om det är en hiss eller diss. Den förra sorten jag provade var vidrig, drack inte ens upp den men jag tror att jag kan tänka mig att köpa en till av denna. Men jag vet inte vad det är för smak riktigt :rofl:
Har också köpt den men inte smakat ännu.
Läste den skulle smaka banan, päron och glass samt vara väldigt söt?
 
Hade glömt att jag även provat Sias nya premiumglassar, sommarbär och pistage. Små glassar till dyr peng och inte mkt till smak. Föredrar helt klart Farbror Arnes så Sia får en diss!
 

Liknande trådar

  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
204 309
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
208 180
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp