Hiss och diss del 5

Jag verkar jobba hårt på att testa energidrycker då de alltid kommer i grupp :D :o
Inte heller är jag så värst ambitiöst med utvärderingen heller då det brukar antagligen vara YES eller meh.
Nocco på bild ovan med jordgubb/rabarber är helt ok.
Red Bull fläder/curuba (Bananpassionsfrukt) smakar fläder vilket är helt okej, ingen aning om hur curuba smakar.


Någon som hunnit hitta Latitude 65s nya, tror det är hallon? :D
Jag köpte 6 st hallon igår och tur var väl det, HISS HISS HISS HISS!
 
20240414_104812.jpg


diss och diss

Äppelmos - Markant sämre än Bobs. Den smakar mindre och har en väldigt tydlig grynig konsistens, dessutom sådana små hårda bitar. Kommer absolut inte köpa igen. När jag kollade priser nu såg jag även att Bobs refill är det billigaste man kan köpa, borde verkligen lära mig göra det, vet inte varför jag köpt nya burkar hela tiden.

Juicen - Smakar nästan bara äpple men en märklig, lite jordig eftersmak av ananas. Kiwin och limen lyser med sin frånvaro. Vanlig äppeljuice är mycket godare. Fick dessutom en helt sjuk halsbränna av den, i klass med det man bara får av färskpressad apelsinjuice. Men det är nog bara mig det är fel på.
 
1713211865217.png


HISS! Det låter ju inte riktigt klokt, men det bästa jag kan komma på att beskriva den som är: en mindre söt version av risifrutti, med ProPud choklad i botten. Riktigt riktigt gott! 15g protein och 7g socker per burk, utmärkt för mig som både älskar risgrynsgröt/pudding och blir chokladsugen på kvällarna :up:
 
Har testat för mig 3 nya grejer.
Brämhults drakfruktjuice med citron, yuzu och äpple, läskigt rosa och väldigt god, hiss!

ICAs majskakor doppade i choklad. Själva majskakan var väl ingen höjdare men det var gott med chokladen som kvällssnacks så en liten hiss.

Lohilo jordgubb med vit choklad glass, supergod, stark hiss!😋
 
Testar även Olw Pesto&Gräddfil i helgen och är positivt överraskad! Blev en märklig start då jag insåg att jag faktiskt inte är ett så stort pestofan förutom på Dr Oetker mozzarella :rofl: Men dessa har verkligen blivit godare&godare över helgen. Känns väldigt fräscha!
Visa bifogad fil 143336
Åh jag testade dessa igår och tyckte de var väldigt tråkiga tyvärr :down: Ska dock prova med dipp också!
 

Liknande trådar

  • Låst
Mat Förra tråden är full, så här fortsätter vi hissa och dissa nya/ganska nya/ produkter. Gärna med bild, ju större desto större hiss ;)...
99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
204 198
Senast: Enya
·
  • Låst
Tjatter Okej, här fortsätter vi hissa eller dissa (nya eller oftast hyfsat nya) produkter! Jag börjar med nya Sia Citroningefära, HISS...
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
208 107
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Omplacera problemhund?
  • Shop to you drop, del 4

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp