Bukefalos 28 år!

hittat på nätet - skrattar

Men, har du inte sett små sojabjörnarna som man skjuter så hästarna ska få sina sojapelletsar?! :D
 
jag tittar ofta på Animal planet men hittills har de aldrig visat något program med Sojadjuret? Konstigt :confused:

Får väl maila redaktionen.
 
vi bor ju i stan så det är säkert därför som jag inte har hört talas om Sojabjörnen?
 
Protein finns i två olika sorter.
Animaliskt protein, typ sojamjöl. "från sojadjuret då, eller?" :rofl:
Vegetabiliskt protein, som finns i hö och havre

skrattar rått

Var läste du det? jag hittade den här ordalydelsen :smirk:

"Protein finns i två olika sorter.
Animaliskt protein, typ fisk o köttprotein.
Vegetabiliskt protein, som finns i t.e.x. hö,havre och sojamjöl"
 
Hon ändrade nog igår. Jag mailade och frågade om det verkligen stämde som hon skrivit. Det var nog bara en tankelapsus.
 

Liknande trådar

Foder & Strö Jag blir alldeles snurrig av alla olika fodersorter, tillverkare och näringsinnehåll. Buke, hjälp! Hästen är av den tunnare sortens...
2 3 4
Svar
79
· Visningar
5 670
Senast: Fazeem
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 607
Senast: Roheryn
·
Hästvård Min ena häst (shettissto, 1 år) har den senaste tiden ofta haft lös avföring. Första gången jag lade märke till det var det ganska kort...
Svar
11
· Visningar
1 543
Senast: CaisaCax
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
7 058

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst
  • Häst med eksem
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp