Bukefalos 28 år!

Hjälp! Hur gör jag nu???

Sv: Hjälp! Hur gör jag nu???

Idag har vi varit hos veterinären och skrapat och hon hittade inga kvalster!!!!!!:banana::banana::banana::banana:
Var tvungen att fråga en gång till, trodde inte på det! Har nästan hållt på ett helt år med detta helvete!!! Nu ska vi prova en billigare medicin som man sprutar i nacken en gång i månaden. Hunden är glad och verkar må väldigt bra psykiskt, vilket inte varit fallet hela tiden under den här processen. SUPERGLAD IDAG!!! Tack alla som hjälpt mig med råd och info!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej igen! Undrar hur mycket pengar ni lägger ner på hund/ hundar i månaden? Inkl. Försäkring, hundfoder, mediciner osv. håller på räknar...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 018
Senast: Sofie.S
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 314
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 657
Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 121
Senast: Castellini
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp