Hjälp med att avgöra kön , hjälp! :)

Joel

Trådstartare
Hejsan! Jag har under 2 veckor försökt göra en könsbestämning på mina två kattungar. Dock har jag inte lyckats trots att jag kollat på flera bilder och jämfört :D. Jag undrar om någon vänlig själ har någon känsla gällande det. Tacksam för svar!
 

Bifogade filer

  • 71433354141__56FA0DA5-34BA-49A7-B7F0-805D0BE5804B.jpeg
    71433354141__56FA0DA5-34BA-49A7-B7F0-805D0BE5804B.jpeg
    212,7 KB · Visningar: 102
Hejsan! Jag har under 2 veckor försökt göra en könsbestämning på mina två kattungar. Dock har jag inte lyckats trots att jag kollat på flera bilder och jämfört :D. Jag undrar om någon vänlig själ har någon känsla gällande det. Tacksam för svar!
 

Bifogade filer

  • IMG_8323.jpeg
    IMG_8323.jpeg
    204,6 KB · Visningar: 96
Den första ser ut som en hane, den andra förmodligen hona. Lite svårbedömt med alla skrynklor, men det är mina gissningar😁.

Du kan försöka kolla hur ungarnas könsöppning ser ut, om det är en springa är det en hona, ett runt hål=hane. Hanar har större avstånd mellan anus och könsöppning.
 
Den första ser ut som en hane, den andra förmodligen hona. Lite svårbedömt med alla skrynklor, men det är mina gissningar😁.

Du kan försöka kolla hur ungarnas könsöppning ser ut, om det är en springa är det en hona, ett runt hål=hane. Hanar har större avstånd mellan anus och könsöppning.
Tack för svaret :)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
5 516
Senast: hastflicka
·
Katthälsa Att avliva två älskade katter. När ingen enskild faktor är avgörande nog att definitivt ta det stora beslutet... men ackumulativet av...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
10 307
Senast: Murphy
·
Fordon Fredagen 15 september köpte jag en bil av en bilfirma. Den var nybesiktigad, kamremmen bytt, rostfri, bra sommardäck och ok vinterdäck...
18 19 20
Svar
384
· Visningar
24 942
Senast: ptr
·
Relationer Gammal användare med anonymt nick pga vill inte kunna bli googlad. Det är så att jag har två minderåriga barn och är skild från barnens...
Svar
5
· Visningar
933
Senast: Crossline
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Bra hörlurar
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp