Bukefalos 28 år!

Hjälp med färgval, schabrak!

Lillstrumpa

Trådstartare
Hej!
Nu sitter jag och velar och behöver er hjälp!
Jag ska beställa ett schabrak från Mias rs och vet inte vilken färg på schabrak, kantband och passpoal jag ska ta. Det jag vet är att jag vill ha stora rutor :).

Ponnyn är svartbrun, svart på vintern och svartbrun på sommaren. Har svart läderutrustning och en mörkgrå fårskinns"sadel".

Tips?

Såhär ser pärlan ut:



 
Sv: Hjälp med färgval, schabrak!

lyx till din häst passar ju de flesta färger!

Vilken är din favoritfärg? jag har mest grönt till min stora häst (fux) och rosa till den lilla ponnyn tex, lättare att macha om man fortsätter i sama skala :)
Vad har du för övrig utrustning - om du ska matcha? tex ska du ha något i den färgskalan som din ridjacka? mörgrå/grafitti schabrak med vit el rosa passpoal ljusgrå el rosa kantband?
 
Sv: Hjälp med färgval, schabrak!

Ja lite lyxigt :). Hmm har inte så mycket färg på annan utrustning som jag behöver ta hänsyn till. Men det kan vara snyggt att matcha jackan.
Kanske grafitgrått med cerise kantband och silverpasspoal? Eller lila istället för rosa det passar hon riktigt bra i.
 

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
3 794
Senast: Mia_R
·
Utrustning Varning för novell! Min ponny/häst har världssvår rygg och vi hittar inget som ligger bra.... Han är nu ganska omusklad, speciellt...
Svar
17
· Visningar
3 834
Senast: lillamy73
·
Samhälle Jag har fått ett problem. Eller fått och fått... Har haft detta problem tidigare! Sommaren 2009 köpte jag och dåvarande pojkvän hus i...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
11 038
Dressyr hej! nu är det såhär att i närheten av oss är det en tävling om drygt 5 veckor, samt en två v efter det. föra att sedan vara paus på en...
Svar
14
· Visningar
3 248
Senast: shia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp