Bukefalos 28 år!

Hjälp med fika!

Mirre

Trådstartare
Fars dag i morgon och vi ska bjuda på fika, men vad sjutton ska vi bjuda på?
Sambon kör LCHF och styvfar har diabetes, vill ju göra något som passar alla men har absolut ingen aning om vad. Har ni något tips?
 
Fruktsallad och/ eller bär typ hallon med vispad grädde och ngn mjuk lchf-kaka av sockerkaks-typ? Kör i buffeform och låt folk sätt ihop sin egen portion så kan de reglera mängden och vad de vill ha.

Pannacotta brukar gå att göra både sockerfritt och lchf vänligt, googla recept för lchf.
 

Liknande trådar

Relationer Vi har pratat om att gifta oss ett bra tag nu, men med 3 små barn och gård så finns ingen tid för planering. Vi har även räknat lite på...
Svar
8
· Visningar
640
Senast: Amha
·
Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 228
Senast: cirkus
·
L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
778
Kläder & Bli fin Ok, nu är det problem. Jag ska på 60-årsfirande och har inget att ha på mig 🙈 normalt går jag i jeans och hoodie och när värmen kommer...
2 3
Svar
59
· Visningar
4 137
Senast: Tajger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp