Bukefalos 28 år!

hjälp med öronvärk

vinkelina

Trådstartare
Åkt på nått knas med örat. Kollades upp av läkaren idag. Är inte inflammerat med var, men fanns tydligt vätska bakom örat och trumhinnan uppsvälld och röd (även örongången uppsvälld)

Fick ögondroppar som jag skall droppa i örat 6 gånger per dag, droppat 5 idag men känner ännu ingen skillnad. Får äta värkmedicin var tredje timme för att ens stå ut (stackars barn med öroninflammation säger jag bara)

Vad skall jag göra för att överleva natten? Natten sönd-måndag sov jag 23-01:30 tack vare ett barn som blev magsjuka. Natten till idag blev det kanske 4 timmar totalt pga öronvärk. I natt vakar jag med andra barnet som blev magsjukt (inte kräkts på en timme nu så peppar peppar)

Testade att sova med huvudet på fler kuddar men de ledde bara till ont i ryggen i stället.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Hej kloka medsystrar. Jag känner mig helt slut som förälder, maka och människa. Just nu går den mesta av min energi åt till att gå upp...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
17 193
Senast: Sar
·
Övr. Barn Det här lär bli långt, men hoppas någon orkar läsa... Jo, jag slutade med amningen redan när dottern var två veckor, det är snart ett...
2
Svar
22
· Visningar
3 117
Senast: Mirre
·
C
Katthälsa Vet inte vad jag ska ta mig till. Närmar sig kanske bristningsgränsen för mig snart(mår inte bra psykiskt nämligen). Detta är min...
Svar
9
· Visningar
3 503
Senast: Cheeserica
·
B
Övr. Barn Ja, ni som läste min övertidstråd och peppade mig- TACK :love:, dagen efter kom det igång helt av sig självt :banana:! Som sagt jag...
2
Svar
32
· Visningar
2 539
Senast: Timsetim
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Livförsäkring
  • Uppdateringstråd 29
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp