Bukefalos 28 år!

Hjälp mig tack :)

V

valentino-95

Jag måste vara knäpp men det spelar ingen roll hur mycket jag läser om detta med SGI och jag fattar fortfarande noll :(

Jag har nu vart mamma ledig i lite över 1 år och jag blev av med mitt jobb under tiden jag va mamma ledig pga arbetsbrist.
Nu är det så att jag har blivit sjukskriven på detta, men har inte hört av FK i fall jag är beviljad sjukskrivnings i från deras sida än :(
Hur är det nu blir jag nu av med mig SGI när jag nu kommer att vara sjukskriven ?
Mina mamma dagar är slut har bara mina 180:- dagar kvar.
Eller har jag kvar min SGI i alla fall som innan ?

Snälla finns det någon vänlig skäl som kan hjälpa mig ang detta.

Tack på förhand...
 
Sv: Hjälp mig tack :)

Blev du sjukskriven innan anställningen avslutades?


Näää det va så illa att jag vart uppsagt när jag va gravid och nu har jag då vart hemma med bebisen och så vart jag nu sjukskriven.
Guuu jag blir galen på detta, man är ju jätte rädd att förlora sin SGI ju :crazy:
Jag har bara mina 180:- dagar kvar, men inga fulldagar med det högre beloppet kvar.
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Jag kommer säkert ångra att jag skriver dethär men jag måste bara få ut det. Och om ni tycker att jag är dum i huvudet så är jag väl det...
Svar
15
· Visningar
1 554
Senast: karl_h
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 573
Senast: Hedinn
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
33 269
Senast: Habina
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
10 130

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Börja rida
  • Hovelände
  • Trollet rymmer

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp