Hjälp mig välja! Kan inte tänka klart

Leta vidare tycker jag. Att inte få ha skor pga hönät förstår jag dock mycket väl då dom fastnar lätt, men det finns också många sätt att förhindra att dom fastnar med skor så man ändå kan ha hönäten. Vill dom inte försöka med andra sätt hade jag aldrig flyttat till ett sådant ställe.
Dock så säger det ju ingenting om dom bara för att dom inte klipper sina hästar, jag red min häst aktivt och han var i tävlingskondition hela livet trots att jag aldrig klippte honom. Så det måste inte betyda att det är jobbiga människor där av den anledningen.
 
Leta vidare! Lösdrift verkar passa dig bra men du skall definitivt kunna hitta en lösdrift där du finner likasinnade hästmänniskor.
Jag (liksom du) vet hur viktigt det är med rätt folk i ett stall. Det spelar ingen roll om allt annat stämmer - om du får en klump i magen av att se en specifik bil stå parkerad utanför stallet är det inte värt det. Det skall alltid vara trevligt att åka ut till stallet med tanke på hur mycket vi sliter och betalar för att få hålla på med detta.
 

Liknande trådar

Anläggning står i ett dilemma, har blivit erbjudit en stallplats i ett stall som är närmare mitt hem & även har mycket positiva saker med sig men...
2
Svar
29
· Visningar
4 694
Hästmänniskan Jag har i stort sätt redan bestämt mig för att sälja min häst, har bokat in providing i helgen men självklart tvekar jag och har sån...
Svar
11
· Visningar
3 492
Senast: Fiorano
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
9 848
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 316

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 29
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp