Bukefalos 28 år!

Hjälp mig välja skor!

_Peplis_

Trådstartare
118919_1_3_4.jpg


foxy-daisy



vl14017104_peachnectar.jpg
Till denna klänningen, men ska ju såklart använda skorna efter det också...
 
Sv: Hjälp mig välja skor!

De andra helt klart, superroliga och passar till klänningen! Fast båda är skitsnygga!
 
Sv: Hjälp mig välja skor!

Jag säger också det andra paret, utan tvekan! Passar bättre till klänningen och är snyggare.
 
Sv: Hjälp mig välja skor!

Det andra paret tycker jag är superfina! Jag tycker också att de passar bättre till klänningen! :)
 
Sv: Hjälp mig välja skor!

Instämmer i kören om andra paret! Tror dessutom att de kan vara skitsnygga till ett par schyssta jeans sen!
 
Sv: Hjälp mig välja skor!

Hade de första varit ljusa hade jag sagt dom men eftersom de är svarta så får det bli det andra paret. Också väldigt fina :)
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag får varma fötter och klarar inte av heltäckande skor på sommaren. Jag har precis köpt ett par Birkenstock som jag ändå tycker...
2 3
Svar
50
· Visningar
1 831
Kläder & Bli fin Jag blev lite slumpartat bjuden på bröllop i Maj med klädkod kostym (antar att det är mörk kostym som åsyftas) och jag behöver shopping...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 075
Senast: cirkus
·
Kläder & Bli fin Vi gifter oss i vår. En liten borgerlig vigsel och en blygsam men påkostad middag för 6 personer med hotellövernattning för alla som...
2
Svar
24
· Visningar
1 340
Kläder & Bli fin Jag vill införskaffa någon slags kortbyxa/cykelbyxa att ha under kjol och klänning nu under sommaren. Vilka är bäst? Jag vill nog inte...
Svar
19
· Visningar
688
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp