Hjälp, vad gör jag?

Nu har vi målat i dagarna 2. Imorgon gör vi sista. Det är litet. Men nu ser kök och sovrum rätt ok ut. Badrummet är gräsligt. Men vi kanske kan måla det framöver.
På sön flyttar vi mina saker och på måndag hästen och hans.
Det har tillkommit lite saker i listan över vad jag äger och har. Det känns jätteskönt.

Det har varit vidrigt jobbigt och jag försöker samla energi att överleva till måndag kväll. Jag är så in i märgen slut.
Och jag har insett att jag känner mig otroligt otrygg i allt med att klara mig själv framöver. Jag är livrädd!
Både för det ekonomiska, emotionella och praktiska. Så enormt rädd!
 
Nu har vi målat i dagarna 2. Imorgon gör vi sista. Det är litet. Men nu ser kök och sovrum rätt ok ut. Badrummet är gräsligt. Men vi kanske kan måla det framöver.
På sön flyttar vi mina saker och på måndag hästen och hans.
Det har tillkommit lite saker i listan över vad jag äger och har. Det känns jätteskönt.

Det har varit vidrigt jobbigt och jag försöker samla energi att överleva till måndag kväll. Jag är så in i märgen slut.
Och jag har insett att jag känner mig otroligt otrygg i allt med att klara mig själv framöver. Jag är livrädd!
Både för det ekonomiska, emotionella och praktiska. Så enormt rädd!

Du har ju redan gjort det värsta, bestämt dig:)
Det kommer bli bra, ge dig själv lite tid att landa bara.
 
Nu har vi målat i dagarna 2. Imorgon gör vi sista. Det är litet. Men nu ser kök och sovrum rätt ok ut. Badrummet är gräsligt. Men vi kanske kan måla det framöver.
På sön flyttar vi mina saker och på måndag hästen och hans.
Det har tillkommit lite saker i listan över vad jag äger och har. Det känns jätteskönt.

Det har varit vidrigt jobbigt och jag försöker samla energi att överleva till måndag kväll. Jag är så in i märgen slut.
Och jag har insett att jag känner mig otroligt otrygg i allt med att klara mig själv framöver. Jag är livrädd!
Både för det ekonomiska, emotionella och praktiska. Så enormt rädd!
Det är okej att vara rädd. Men du kommer att klara det. Så småningom vänjer du dig och saker och ting kommer att lösa sig.
 
Nu har vi målat i dagarna 2. Imorgon gör vi sista. Det är litet. Men nu ser kök och sovrum rätt ok ut. Badrummet är gräsligt. Men vi kanske kan måla det framöver.
På sön flyttar vi mina saker och på måndag hästen och hans.
Det har tillkommit lite saker i listan över vad jag äger och har. Det känns jätteskönt.

Det har varit vidrigt jobbigt och jag försöker samla energi att överleva till måndag kväll. Jag är så in i märgen slut.
Och jag har insett att jag känner mig otroligt otrygg i allt med att klara mig själv framöver. Jag är livrädd!
Både för det ekonomiska, emotionella och praktiska. Så enormt rädd!
Det kommer gå bra även om det känns som det bara är kaos nu. :heart

Tänk vad långt du har kommit på så kort tid!
Du är så jätteduktig som har tagit tag i allt fast du mått så in i helvete dåligt. :)

Och att det blir ditt i och med att du målar om och gör fint. Se det som att du tar hand om dig själv, för det gör du.
Och så skönt med hästen på samma ställe.

Det praktiska löser sig. Man kan be om eller köpa sig hjälp om man inte klarar själv.
Dessutom gissar jag att det är ditt snart ex som har matat dig med att du aldrig skulle klara dig utan honom. :cautious:
Dom flesta rövhattar har en överdriven tilltro till sin egen förmåga. :wtf:
Jag pratar av egen erfarenhet. ;)
 
Det kommer gå bra även om det känns som det bara är kaos nu. :heart

Tänk vad långt du har kommit på så kort tid!
Du är så jätteduktig som har tagit tag i allt fast du mått så in i helvete dåligt. :)

Och att det blir ditt i och med att du målar om och gör fint. Se det som att du tar hand om dig själv, för det gör du.
Och så skönt med hästen på samma ställe.

Det praktiska löser sig. Man kan be om eller köpa sig hjälp om man inte klarar själv.
Dessutom gissar jag att det är ditt snart ex som har matat dig med att du aldrig skulle klara dig utan honom. :cautious:
Dom flesta rövhattar har en överdriven tilltro till sin egen förmåga. :wtf:
Jag pratar av egen erfarenhet. ;)

Ja, jag är faktiskt stolt över hur mkt jag gjort nu på sista tiden. Jag har ju varit mer än under isen samtidigt.
Jag hoppas allt löser sig. Det måste det.
Tack för dina tankar.
 
Hur går det nu?

Vi har flyttat allt nu. Både mitt och alla djurs bohag. Jag har packat upp det mesta. Om en liten stund åker vi och handlar lite mat, tvättmedel etc. Sen ska jag sovasovasova.
Jag är så trött att jag bara stortjuter. Jag är yr och har tryck över bröstet.
Men nu kan jag börja vila upp mig.
Jag ska släppa ut min imorgon. Men sen slipper jag utsläpp och kan sova länge första gången på länge.
 
@kahaja - strålande bra gjort!:bow:

Jag har inte uppfattat var du bor. Själv bor jag i Uppsala och ska snart flytta själv vilket innebär att jag rensar. Jag har en hel del grejor i dubbla uppsättningar efter ett arv för några år sen. Massa extra bestick, muggar, en bokhylla och annat. Så om du är i närheten - säg till!
 
Vi har flyttat allt nu. Både mitt och alla djurs bohag. Jag har packat upp det mesta. Om en liten stund åker vi och handlar lite mat, tvättmedel etc. Sen ska jag sovasovasova.
Jag är så trött att jag bara stortjuter. Jag är yr och har tryck över bröstet.
Men nu kan jag börja vila upp mig.
Jag ska släppa ut min imorgon. Men sen slipper jag utsläpp och kan sova länge första gången på länge.
Åh, det låter ju alldeles underbart! :)

Jag förstår att du är helt slut. Så mycket arbete och en massa anspänning är otroligt energikrävande.
Räkna med att det blir segt ett tag, men sen kommer allt bara bli bättre för dig. :heart
 
Nu har vi målat i dagarna 2. Imorgon gör vi sista. Det är litet. Men nu ser kök och sovrum rätt ok ut. Badrummet är gräsligt. Men vi kanske kan måla det framöver.
På sön flyttar vi mina saker och på måndag hästen och hans.
Det har tillkommit lite saker i listan över vad jag äger och har. Det känns jätteskönt.

Det har varit vidrigt jobbigt och jag försöker samla energi att överleva till måndag kväll. Jag är så in i märgen slut.
Och jag har insett att jag känner mig otroligt otrygg i allt med att klara mig själv framöver. Jag är livrädd!
Både för det ekonomiska, emotionella och praktiska. Så enormt rädd!
Buke finns här, du klarar det :heart
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 349
Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 740
Senast: lundsbo
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 511
Senast: fejko
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 095
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Senast tagna bilden XV
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp