Hjälp, vad gör jag?

Låter jättefint att du tar hand om dig själv och gör om lägenheten så att den passar dig och så du kan må bra där.

Blir jätteglad av att läsa att du har tagit tag i det här och på så kort tid ändå ordnat det så bra för dig och dina djur. :)
Det är verkligen starkt av dig.
Fint att du tar emot lite hjälp från din mamma också.

Hoppas nu att allt går bra och att du får landa och bara vara du och att du får vara ifred. Det är mycket värt. :heart

Tack snälla du för fina orden. Jag har tur att ha väldigt många otroligt hjälpsamma i bekantskapskretsen.
Jag har bara sagt att jag måste separera och flytta. Vill inte lämna ut mer. Men trots det har folk letat boende som galningar. Det värmer enormt.
Jag har ju varit så osolerad i det här för hålla det att jag trodde de flesta vänner var borta.
IOM låg självkänsla är jag som en knarkare när det kommer till bekräftelse. Så jag blir verkligen skitglad för var enda lite text. De blir ngt jag kramlar mig fast i när jag mår som värst.
Så tack till er alla som skriver. Ni gör min dag så mkt bättre!
Kram Till er.
 
Tack snälla du för fina orden. Jag har tur att ha väldigt många otroligt hjälpsamma i bekantskapskretsen.
Jag har bara sagt att jag måste separera och flytta. Vill inte lämna ut mer. Men trots det har folk letat boende som galningar. Det värmer enormt.
Jag har ju varit så osolerad i det här för hålla det att jag trodde de flesta vänner var borta.
IOM låg självkänsla är jag som en knarkare när det kommer till bekräftelse. Så jag blir verkligen skitglad för var enda lite text. De blir ngt jag kramlar mig fast i när jag mår som värst.
Så tack till er alla som skriver. Ni gör min dag så mkt bättre!
Kram Till er.
Det är ändå ganska sällan riktiga vänner försvinner på riktigt. Olika omständigheter (som tex att man är ihop med någon som är krånglig att umgås med) kan göra att man kanske inte ses och hörs så mycket under en period. Men lyfter man väl på luren brukar de flesta finnas kvar :heart
 
Tack för fina ord och stöd!
Jag har faktiskt börjat längta till flytten. Till frid!
Det kommer bli tomt och ensamt. Och det kommer vara läskigt.
Men jag får vara bara jag och inte oroa mig för att någon ska få utbrott. Jag kan få bara vara och leva. Och göra det som är bäst för mig.

Det kommer att bli jätteskönt! Jag flyttade från en sambo som fick utbrott om jag t ex sa "fel" saker. Det tog ganska lång tid att vänja sig med att inte behöva "tassa på tå" med min nya sambo, men fy tusan vad underbart det är! Jag tycker att du är grym som har skaffat ny bostad! Vad mysigt att få inreda din egen lägenhet och bara kunna njuta av livet. :)
 
Tack snälla du för fina orden. Jag har tur att ha väldigt många otroligt hjälpsamma i bekantskapskretsen.
Jag har bara sagt att jag måste separera och flytta. Vill inte lämna ut mer. Men trots det har folk letat boende som galningar. Det värmer enormt.
Jag har ju varit så osolerad i det här för hålla det att jag trodde de flesta vänner var borta.
IOM låg självkänsla är jag som en knarkare när det kommer till bekräftelse. Så jag blir verkligen skitglad för var enda lite text. De blir ngt jag kramlar mig fast i när jag mår som värst.
Så tack till er alla som skriver. Ni gör min dag så mkt bättre!
Kram Till er.
Jag tror dina vänner förstår mer än det du berättat.
Det visar dom ju också genom att vara ivriga på att få hjälpa dig.
Det brukar ofta vara så. Folk märker saker men säger inget av olika anledningar.
Och det känns ofta oerhört bra att då hjälpa någon, som dina vänner hjälper dig nu och även allt stöd och pepp du fått här på Buke. :heart
Så tänk att du faktiskt ger tillbaka på det sättet. Människor mår bra att få känna att dom gör nytta.

Kram och lycka till med allt nu! :heart
 
Det är ändå ganska sällan riktiga vänner försvinner på riktigt. Olika omständigheter (som tex att man är ihop med någon som är krånglig att umgås med) kan göra att man kanske inte ses och hörs så mycket under en period. Men lyfter man väl på luren brukar de flesta finnas kvar :heart

Ja, du har nog rätt. Man känner bara just nu att man inte är så kul som vän. Man tillför inget.
Men de riktiga har nog tålamod tills man är sig själv igen.
 
Det kommer att bli jätteskönt! Jag flyttade från en sambo som fick utbrott om jag t ex sa "fel" saker. Det tog ganska lång tid att vänja sig med att inte behöva "tassa på tå" med min nya sambo, men fy tusan vad underbart det är! Jag tycker att du är grym som har skaffat ny bostad! Vad mysigt att få inreda din egen lägenhet och bara kunna njuta av livet. :)
Tack för peppande ord! Jag tror det blir bra. Det måste bli det.
Jag ser fram emot att vara själv. Även om jag är rädd att jag inte kommer ur det när jag väl vill sen.
 
Jag tror dina vänner förstår mer än det du berättat.
Det visar dom ju också genom att vara ivriga på att få hjälpa dig.
Det brukar ofta vara så. Folk märker saker men säger inget av olika anledningar.
Och det känns ofta oerhört bra att då hjälpa någon, som dina vänner hjälper dig nu och även allt stöd och pepp du fått här på Buke. :heart
Så tänk att du faktiskt ger tillbaka på det sättet. Människor mår bra att få känna att dom gör nytta.

Kram och lycka till med allt nu! :heart

Tack snälla för fina ord! Jag har en del vänner och bekanta som förstått mer än jag trott. Det är andra som maken bråkat med. Och de snackar.
Så förut" har jag väl varit dum i huvudet som är med en sån man". Och idag fattar man varför jag inte stannar.
 
Tack för peppande ord! Jag tror det blir bra. Det måste bli det.
Jag ser fram emot att vara själv. Även om jag är rädd att jag inte kommer ur det när jag väl vill sen.
Det är nog ingen fara. Min gubbes syrra var ensam tills hon var över 40, tillslut sa hon själv att hon nog var för van att vara ensam att det inte fanns plats för någon annan. Att hon inte skulle kunna ändra något osv. Sen dök den här underbara snubben upp, och då bara fanns det inget annat. Flytt och förändringar var inga problem :heart
Så det ordnar sig nog, men tänk inte på sånt nu :)
 
Det är nog ingen fara. Min gubbes syrra var ensam tills hon var över 40, tillslut sa hon själv att hon nog var för van att vara ensam att det inte fanns plats för någon annan. Att hon inte skulle kunna ändra något osv. Sen dök den här underbara snubben upp, och då bara fanns det inget annat. Flytt och förändringar var inga problem :heart
Så det ordnar sig nog, men tänk inte på sånt nu :)
Jag tror det är en vanlig missuppfattning att man skulle vara halv om man är singel. Hellre singel än att leva i en dålig relation.
 
Idag gick jag och lade mig kl 21 en frekväll. Det känns elakt att inte umgås med sambon. Men jag orkar bra inte idag, eller ofta alls. Jag är SÅ trött. Det gör mig SÅ ledsen. Piss!
 
Idag gick jag och lade mig kl 21 en frekväll. Det känns elakt att inte umgås med sambon. Men jag orkar bra inte idag, eller ofta alls. Jag är SÅ trött. Det gör mig SÅ ledsen. Piss!
Men, snälla......:crazy:
Varför känner du att du måste umgås med honom? :cautious:
Du ska ju för sjutton flytta ifrån honom pga att han behandlar dig illa. O_o
Då finns det väl inte en enda anledning till att du ska sitta i soffan och fredagsmysa med honom. :wtf:
 
Idag gick jag och lade mig kl 21 en frekväll. Det känns elakt att inte umgås med sambon. Men jag orkar bra inte idag, eller ofta alls. Jag är SÅ trött. Det gör mig SÅ ledsen. Piss!
Det är INTE elakt att inte umgås med honom efter hur han har behandlat dig. Absolut inte!
Förstår att du är trött, sånt här tar på krafterna. Sov så mycket du kan, vila dig från honom och allt tills du slipper därifrån. Strunt i hur det känns nu, detta är bara en transportsträcka.
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 740
Senast: lundsbo
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 510
Senast: fejko
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
10 093
Senast: inverterad
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 530
Senast: Imna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp