Hjälp! :(

Sv: Hjälp! :(

Hur mycket mat går åt och hur ser han ut om maten står konstant framme?

Min första hund var usel på att äta, men när det stod framme dygnet runt så gick det ner mer mat i henne. Upptäckte att hon gärna gick och åt när det blivit lugnt på kvällen och alla lagt sig.

Fick sluta med fri tillgång när hund nr 3 kom, den rensade och blev som en boll :p

Men då åt förstahunden bättre, kunde dock hoppa över maten emellanåt, ibland 2 måltider på raken, men så länge hon var pigg och höll hullet så var det inget jag oroade mig för, hennes dotter är likadan med maten, kan hoppa över mål lite då och då.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
4 307
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Vår tyska spets har nyss fyllt 1 år. När han var liten hade han ofta ont i magen, vilket blev bättre med åldern samt när vi började...
Svar
5
· Visningar
970
Senast: Fetaost
·
Hundhälsa Hejsan, Min hund på 12 år har haft känslig mage i många år. Vi gav henne pro-kolin+ för hård och rumlande mage vid behov i flera...
Svar
1
· Visningar
953
Senast: annaovega
·
Katthälsa Hej, Vi har en 10-månaders katt som sista två månaderna ungefär har börjat kräkas lite mer regelbundet och vi har svårt att klura ut...
Svar
12
· Visningar
1 207
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp