Självklart är mycket utevistelse toppen. Mina går i skogshage 5:30 till 21 året om.
Våra går ute 06 - 22 resten av tiden. Är inne några timmar på dagen under varma sommardagar.
De är så glada när de inte behöver gå in alls
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Självklart är mycket utevistelse toppen. Mina går i skogshage 5:30 till 21 året om.
Har letat som en dåre och får fortfarande svar på min annons, men hittar väldigt lite/inget av intresse… Verkar vara hårt tryck på stallplatserna på min nya ort, annonserna försvinner snabbt och ser många annonser från folk som letar. Många söker sig utanför staden, till andra orter tom.Om det finns någon kompis han kan gå med i stall 2 hade jag valt det, annars stall 3. Det finns inga andra stall i området som är bättre?
Jag hade behållit det stall han står i idag och inte flyttat om det inte dyker upp något som är klart bättre.Har letat som en dåre och får fortfarande svar på min annons, men hittar väldigt lite/inget av intresse… Verkar vara hårt tryck på stallplatserna på min nya ort, annonserna försvinner snabbt och ser många annonser från folk som letar. Många söker sig utanför staden, till andra orter tom.
Förra säsongen började våra gå ute i april och stallades upp igen i slutet av oktober, då växte det fortfarande gräs.
Kanske du kan kolla upp olika anläggningar och ställa dig på kö?Har letat som en dåre och får fortfarande svar på min annons, men hittar väldigt lite/inget av intresse… Verkar vara hårt tryck på stallplatserna på min nya ort, annonserna försvinner snabbt och ser många annonser från folk som letar. Många söker sig utanför staden, till andra orter tom.