Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
De är såhär att jag spelar my pony stables2, de går hyffsat förutom en sak som jag blir lite småsur på. De är de här med hästens uthållighet och styrka, de verkar inbte gå att träna upp de. Även om jag rider ute läänge så står de bara t.ex : Träning: 25, men uthålligheten/styrkan går aldrig upp, inte heller när jag tränar på ridbanan osv. Skulle vilja ha hjälp med detta TPF
Det beror på att hästen inte har kapacitet för mer. Klicka på hästens bok i stallmenyn, står det t.ex. att hästen har 40 i uthållighet så kan den inte få mer, det du får göra istället är att köpa en bättre häst alternativt avla. Avla en hingst med hög uthållighet och styrka med ett sto med ungefär samma värden så ska du se att fölet kommer att få bättre värden än båda sina föräldrar.
Hundträning Vi körde ett spår ikväll på 900 m, med 2:45 h liggtid, mest torra lavar men lite skiften och väg att passera. Eftersom hon är i löpen är...