Hööks höst/vinter 2015-16

Fiorano

Trådstartare
Katalogen släpps imorgon och nyheterna trillar in på hemsidan, så dags för en egen tråd:). Av de jag sett i butikerna är jag väldigt nöjd med färgerna, mycket marinblått. Kommer troligen införskaffa en luddig tröja:D.
 
Katalogen släpps imorgon och nyheterna trillar in på hemsidan, så dags för en egen tråd:). Av de jag sett i butikerna är jag väldigt nöjd med färgerna, mycket marinblått. Kommer troligen införskaffa en luddig tröja:D.
Jag tror också att en luddig tröja får följa med mig, kanske också en jacka! Är dock inte säker på färger riktigt,

Och: ett av tränsen som var på bild med någon annan produkt hade en bra nosgrimma! Det ska jag kolla lite extra på (bilden hittar jag så klart inte nu)
 
LF/Mulle grejerna kan jag ju bara fetglömma nu :cry:
Har inte hunnit se något IRL (åker dock dit imorgon bitti redan! :D), men av de som jag sett på nätet är jag intresserad av det ljusblåa schabraket, Mia RS-kopia-schabraket och det där bruna kombi-skrittäcket :d
Får se om jag får med mig en luddig tröja också, de såg ju himla mysiga ut!
 
Förlåt plånboken och samvetet, men det får bli ett schabrak till :o
MULLE :love::love::love:

Då är bara frågan, dressyr eller allround? Har minst dressyrschabrak i skåpet så lite mer motiverat. Men rider ju mest i hoppsadeln...
Dessa beslut :crazy:
 
LF/Mulle grejerna kan jag ju bara fetglömma nu :cry:
!

försökte maila dig, men pm-funktionen verkar borta, råkade skapa en konversation , men kanske är samma sak.. *hänger inte med*. men iaf länkade till bild med ett Mulleschabrak under 17,5"sadel :).
för jag o kompisen var inn eoch shoppade mulleschabrak och mullegrimma :heart

tycker inte schabraken var små, däremot grimmorna, brukar ha cob på min spanjor men tog full.
och han blev såhär glad över sin nya Mullegrimma :heart
I3548580W648H507V20150722T195757Z.jpeg

I3548577W676H500V20150722T195351Z.jpeg
 
Läste lite kommentarer på FB och det går att bläddra i explorer men inte chrome eller firefox. Testade explorer nu och det funkar!
 
Jag har bläddrat iaf (har Crome på mac) och tyckte att det fanns en del som tilltalade mig.

Inget som behövs såklart, men det blir nog något. Den där nya funktionströjan var snygg, och reflexjackan som inte har nyonfärger:up:

Jag tycker verkligen att de borde utöka sitt tillskottssortiment. Det enda tillskott jag köper är selen, men Hööks har ingenting i den vägen, och det är typ det enda som varenda häst behöver...
 
försökte maila dig, men pm-funktionen verkar borta, råkade skapa en konversation , men kanske är samma sak.. *hänger inte med*. men iaf länkade till bild med ett Mulleschabrak under 17,5"sadel :).
för jag o kompisen var inn eoch shoppade mulleschabrak och mullegrimma :heart

tycker inte schabraken var små, däremot grimmorna, brukar ha cob på min spanjor men tog full.
och han blev såhär glad över sin nya Mullegrimma :heart
I3548580W648H507V20150722T195757Z.jpeg

I3548577W676H500V20150722T195351Z.jpeg
Vilken söt grimma!

*kl*

Har tittat lite snabbt på nyheterna på hemsidan, och blev mest sugen på sweatshirtjackan "Fiffi" (namnet :laugh:). Annars tyckte jag de nya schabraken var fina, men lite dyra för den kvalité de brukar ha. En ny hundleksak blev jag sugen på också, en sån dragleksak med boll i ena änden. Tyvärr brukar även dessa hålla dålig kvalité :down:
 
Fastnade för tränset Pavia, lite humanare pris än dyon ;)
Men vill klämma på det i verkligheten...
 
Jag hade gärna sett gröna lindor till det där mörkgröna JHschabraket. Frågan är om jag ska jaga reda på annat schabrak i grönt med lindor till, hitta andra lindor eller ha beige istället för grönt till.

I övrigt väldigt sugen på Diva i grått och västen Himla eller vad den hette?
 

Liknande trådar

Utrustning Snart borde väl den nya katalogen dyka upp. Några fler som är taggade? :D Vad tycker ni om det ni sett hittills/pre-view på höstens...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
13 006
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 280
Senast: QueenLilith
·
Tjatter Påsklov!! I dessa Covid-19 tider när hela Stockholm stängs ner och ser ut som en spökstad bestämmer sig Stockholmarna för att dra till...
74 75 76
Svar
1 512
· Visningar
54 328
Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 606
Senast: Alexandra_W
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp