hööks nya sidepull

Är det inte så att om det är varor för över 300.- som ej finns inne så restnorterar dom och skickar då det kommer. Under 300.- så får du beställa om senare.

Fast iofs, beställer du BARA det tränset tex, för 200.-, som nu inte finns ännu, så skickar dom det ju när det kommer, du behöver inte beställa om.
 
Det är bara det jag tänkt beställa, så om jag beställer nu så får jag det när det kommer? :)
tack för svaret
 
Mmm. Tyckte oxå att det var bra att man först kan köpa en billigare variant och prova. Känns lite våghalsigt att köpa ett för 700 och så kommer man på att det inte alls är något pållen trivs med. Ska köpa ett och testa och om pålle trivs så blir det nog till att skaffa ett av lite bättre kvalitet senare. Tror att det här fanns i små stl med :confused: Alla andra jag sett har bara funnits i full och det är på tok för stort för min häst :smirk:

Har köpt ett hack som jag rider på nu och det funkar han trevligt på ska bli spännande att se med sidepull :banana:
 
Jag har aldrig ridit distans, men är ofta ett par timmar i skogen o flummar rundor. Ville starta min förra häst, men vågade inte pga hennes gamla gaffelbandsskada sen travkarriären. Köpte en ny travare på 6 år som är ostartad o var: min lyckliga stjärna mycket riden visade det sig.

Skall förmodligen starta med en annan novis i slutet på Juni i en Clear Round. Får se hur pass kondition blir först.
 
hehe, ridklubben fick låna mitt sidepull med rep, eftersom hackamoret gått sönder. Jag har på omvägar fått höra att ridläraren tyckte det var meningslöst och kastat på hackamore igen :angel:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Eftersom jag enbart skrivit på hundforumet när det har varit problem (och det har varit mycket problem) med Loppan så tänkte jag att det...
Svar
5
· Visningar
1 192
Senast: TeamLundVer
·
L
Hästmänniskan Jag har ridit sedan jag var 11 år och älskar verkligen hästar :love: men nu till saken då.. Jag var medryttare på ett arabstuteri...
Svar
8
· Visningar
1 344
Senast: Sjunior202
·
Hästmänniskan Börjar tvivla på om jag någonsin kommer att "bli av med" min häst :cry: Köpte henne för bara 2 år sen. Det sa klick på en gång...
2
Svar
26
· Visningar
6 065
Senast: jerseyko
·
Övr. Hund Berättelsen om Rix Tarras, eller Rix som vi kallar honom för är vår första jämthund och kom in i våra liv en kall februaridag...
2
Svar
34
· Visningar
4 072
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp