hööks nya sidepull

M

maiden

Hur tycker ni att det verkar? Har länge velat ha ett men alla är så dyra :( och så kommer detta billiga :idea:

Vill att det ska finnas en kräksmiley åt "soft correction" som tillåter hård hand och dessa smilysar:
:banana: :banana: :bow: :bump: :banana: :bow: :bump: :banana: :bow: :love: :love: :love: åt att hööks startat ny affär på Torp!!
Äntligen har jag tillräckligt kort väg (9 mil) för att kunna åka dit med bussen!
 
mm.. men synd att d försvinner i trollhättan. :cry: ..

bor i götet men papps jobbar i trolhättan och han har åkt dit och handlat var och varannan da.. :angel:
 
jag bor ju ovanför uddevalla så för mig är det bra... men förstår att du inte tycker att det är lika skoj :(
 
Tycker inte att "Soft correction" är en så dum idé alls. Borde finnas på varenda ridskolehäst! Skulle bli trevligare för hästarna då tror jag...

Vad det gäller sidepullet så är väl inte kvaliteten på lädret det bästa men tillräckligt billigt för att köpa ändå! (har ej sett det i verkligheten)
 
Jag tycker att det verkar bra. Jättekul att det änntligen komemr ett som är billigt, så fler kan prova!
 
Jag måste ha tittat alldeles galet för jag hittar bara ett Side-pull i Höökskatalogen, på sid 95 och det kostar 749:- och det är väl inte särdeles billigt när jag hittar liknande på nästan samtliga Westernprylförsäljares sidor till priser runt 5-600:- :confused:

Finns det något mer i katalogen?
 
Tänk på att allt vårsortiment inte kommer ut i butikerna med en gång. Ring och fråga vad dom har fått in innan ni åker så ni inte blir besvikna. :smirk:
 
Skulle vara bra för dom stckars ridskole hästarna, det håller jag med om... Men inte annars, bättre att folk lär sig rida än att slänga på hjälptyglar och massa jäkla olika bett..
 
Jag ringde nyss o beställde sidepullet.. Dom finns inte i lager förrän i mitten på Febuari.. :mad:

Vill ha det nu när jag skall rida in min nya häst som jag skall hämta imorgon. :confused:
:p :p :d :bump: :bump: :D :D :love: :love: :bump: :rofl: :rofl:
 
Om man beställer nu, har dom kvar ens beställning sen när det kommer in? eller måste man beställa senare när det kommit?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Eftersom jag enbart skrivit på hundforumet när det har varit problem (och det har varit mycket problem) med Loppan så tänkte jag att det...
Svar
5
· Visningar
1 192
Senast: TeamLundVer
·
L
Hästmänniskan Jag har ridit sedan jag var 11 år och älskar verkligen hästar :love: men nu till saken då.. Jag var medryttare på ett arabstuteri...
Svar
8
· Visningar
1 344
Senast: Sjunior202
·
Hästmänniskan Börjar tvivla på om jag någonsin kommer att "bli av med" min häst :cry: Köpte henne för bara 2 år sen. Det sa klick på en gång...
2
Svar
26
· Visningar
6 065
Senast: jerseyko
·
Övr. Hund Berättelsen om Rix Tarras, eller Rix som vi kallar honom för är vår första jämthund och kom in i våra liv en kall februaridag...
2
Svar
34
· Visningar
4 072
Senast: Gnist
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp