Hööks side pull

mirage

Trådstartare
Det med lädernos, har det kommit in till butikerna än? Tänkte främst på den i Kungens Kurva.
 
Har gjort det nu och för de som undrar sa de att det kommer till deras lager i slutet på februari och ut i butik i början på mars. :(
 
ÄR DET NÅN SOM HAR DEN ELLER HAR LYCKATS FÅ SE DEN??? :confused:
Hur verkar den?
Är ruskigt nyfiken, men vet inte om jag vill betala frakt m m eller om jag ska vänta tills den kommit ut i butik o jag kan klämma på den först.... :crazy:
 
ja vet inte hur dom är, men jag tänkte köpa ett sånt till lilltjejen att tömköra i längre fram iaf.
har redan ett dyrt sidepull och vill man ha kvalite så ska man nog satsa på ett dyrt.
men fördelen med detta var att man kunde få lite mindre storlek-
 

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver tips på säkerhetsvästar som passar till långa smala, men "kurviga" tonårstjejer. Dottern har nu provat i stort sett alla...
Svar
1
· Visningar
494
Senast: MimmiNO
·
Juridik & Ekonomi Reklamen för black week/friday väller in. På mail, på sociala medier, på tv osv. Jag blir bara trött. Jag fattar om man passar på att...
2 3
Svar
53
· Visningar
2 912
Senast: Red_Chili
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 913
Senast: valy
·
Utrustning ..någon som testat och tjuvöppnat och kan skvallra ifall det är något att ha? Funderar på tidig julklapp till en vuxen och det vore...
2 3
Svar
48
· Visningar
8 237
Senast: MimmiNO
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Guldfasanerna
  • Hundhantering

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp