Hööks svarta termotäcke...

pinky

Trådstartare
Nån mer än jag som köpt det (svart stalltäcke för 649:-) och tycker att det "fladdrar" kring bog och lår? Det verkar inte vara så bra fomsytt, om man säger så...

Är det min häst det är fel på eller har nån annan råkat ut för samma sak? :confused:
 
jo, jag har ett sånt tilll min häst också. och jag har samma åsikt som dig om det. Men har inte reflekterat så mkt över det då de flesta täcken hänger löst kring bogarna på min häst..
Men jag tycker det verkar vara stort i storleken. jag har 135 på mitt, och om jag "tar bort" halvhalsen, så är det ändå 2-3dm längre än andra 135cm täcken.. :confused:
Men förutom detta så är jagmycket nöjd med täcket! Lajen har haft det nu hela vintern, och inte en skråma *ta i trä* även fast han brukar strimla stalltäcken.... :(
 
Jo, TM-täckena är väldigt stora i storlekarna...

Har ett Superfit Rain också, 135 cm, sitter som ett tält!!
Därför köpte jag 125 på detta täcke. Passar mycket bra, förutom att det bildas "volanger" vid alla 4 benen... :confused:
 
En häst i stallet har det, du menar det som går upp lite på halsen?
Tycker inte att passformen är så bra på det...
 
Ja, det går upp lite på halsen. :)

Det är fler som har problem alltså... :smirk:

På bilderna av täcket måste de ha nålat ihop det så att det sitter snyggt... :mad:
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 454
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 058
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok En sak som jag inte fattar är varför det är så jävla mycket skillnad hur JAG ska tänka motför hur allaandra är OM MIG. Som några exempel...
2 3
Svar
59
· Visningar
2 394
Senast: IzeUnicorn
·
L
  • Artikel
Dagbok Det är ju endel här som brukar tycka att jag gör bra teckningar om hur det är för mig och min upp fattning och så. Men ja jag vet inte...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 837

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp