Hörreni era semmelmarodörer. Sluta genast upp med att äta semlor!

purity_666

Trådstartare
15965347_1003665256406147_826001933977585383_n.png


Det kan du tänka på när suget kommer @dobbis
 
Köpte igår.
Men upptäckte att jag tagit fel och fått men mig 2 av 3 med vanilj :nailbiting: :arghh: :wtf: :rage: :cry:
Sonen åt gärna vaniljsmörjan (jag får byta barn) och sambon var inte hemma så han "råkade" få den andra :devil:

Det var såååååå gott! Jag ska äta massor!!!! :d
 
Köpte igår.
Men upptäckte att jag tagit fel och fått men mig 2 av 3 med vanilj :nailbiting: :arghh: :wtf: :rage: :cry:
Sonen åt gärna vaniljsmörjan (jag får byta barn) och sambon var inte hemma så han "råkade" få den andra :devil:

Det var såååååå gott! Jag ska äta massor!!!! :d
Lyllos er! Här finns det inte ens vaniljsemlor (jag hatar mandelmassa)! :cry: Så jag fick köpa hem ingredienser för att göra egna.. knappt krångligt. :cautious:
 

Liknande trådar

Samhälle Imorgon är det fettisdag. Hur många kommer äta en semla eller två? Har ni redan tjuvstartat? Själv äter jag en, imorgon, om jag inte...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
4 893
Senast: Mineur
·
Mat Var går man för att äta en god middag i Sundbyberg en vardagkväll? Jag vill inte ha pizza, pasta eller burgare och då jag kör bil kommer...
2
Svar
21
· Visningar
1 325
Senast: Laslaw
·
Trädgård & Växter Mina egenodlade sockerärtor tog slut och jag behövde köpa från affären. Det fanns inga så jag köpte sugar snaps i stället. Är väl samma...
Svar
4
· Visningar
559
Senast: Wille
·
Samhälle En smula oplanerat har jag precis landat i Malmö och kommer behöva äta lunch här, någon som kan tipsa om något trevligt ställe ganska...
Svar
5
· Visningar
485
Senast: Halfrek
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp