Hörreni era semmelmarodörer. Sluta genast upp med att äta semlor!

@dobbis , jag jobbade på ett konditori i Uddevalla i några år och deras semlor...oh my lord. De är att dö för!!!
Jag är semelnörd och petig. Inget slår dessa med ett recept från 1929 som "gått i arv" när kondiset sålts genom åren.

Skulle jag ha vägarna förbi dig i semeltider så skulle jag ta med en :d
 
@dobbis , jag jobbade på ett konditori i Uddevalla i några år och deras semlor...oh my lord. De är att dö för!!!
Jag är semelnörd och petig. Inget slår dessa med ett recept från 1929 som "gått i arv" när kondiset sålts genom åren.

Skulle jag ha vägarna förbi dig i semeltider så skulle jag ta med en :d
Jag har jobbat på ett bageri i Mariestad och deras semlor är smaskens,dom levererar till Ica här i byn,så om du bjuder mig så bjuder jag dig :D
Och efter att ha tryckt i oss 2 mumsiga semlor utan sylt,vanilj,konstigt skal mm så vill vi inte se semlor mer i år .
 

Liknande trådar

Samhälle Imorgon är det fettisdag. Hur många kommer äta en semla eller två? Har ni redan tjuvstartat? Själv äter jag en, imorgon, om jag inte...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
4 894
Senast: Mineur
·
Mat Var går man för att äta en god middag i Sundbyberg en vardagkväll? Jag vill inte ha pizza, pasta eller burgare och då jag kör bil kommer...
2
Svar
21
· Visningar
1 326
Senast: Laslaw
·
Hemmet Efter många nöjda år med Boxer så är nu vårt förhållande helt slut. Jag har sagt upp abonnemanget. Först så slutade mitt Tele2 Play...
Svar
9
· Visningar
401
Kropp & Själ Eftersom en del av oss kommer vara ensamma över julhelgen (självvalt och inte) eller inte tänker fira tänkte jag att vi kunde ha en tråd...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
7 594

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp