Höstföräldrar 2015 #3

Status
Stängd för vidare inlägg.
Oj, vad duktiga ni är som ser så positivt på inskolningarna! Jag tror inte alls att jag kommer kunna se så positivt på det. Men som planen ser ut nu så blir det inte inskolning förrän till nästa vår när hon är 2,5 år. Så det är lite tid kvar att vänja sig vid tanken.
 
H käkar frukost hemma, lämnar honom vid 8,30. Vi har föris typ två min promenad bort, smidigt.

Sen har de fruktstund 9,30. Lunch 11.
Frukt och mellis på em. H kommer gå ca 35 timmar i veckan. De långa dagarna hämtas han 16.
 
Jag känner inte alls att det är jobbigt. Troligen för att jag har positiva erfarenheter av dagis, för att H behöver sysselsättas och för att jag inte kan tänka mig att gå hemma mer och kag tror pappan kommer uppskatta det sociala med att jobba igen.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Gravid - 1år Det är dags för en ny tråd :heart Försökte hitta den senaste listan men vet att det hänt en hel del sen dess, så uppdatera gärna...
38 39 40
Svar
787
· Visningar
70 646
Kultur I morgon smäller det! Här är startordningen i finalen. 1. 🇦🇹 Austria | Teya & Salena - Who The Hell Is Edgar? 2. 🇵🇹 Portugal | Mimicat...
18 19 20
Svar
388
· Visningar
19 238
Senast: Mineur
·
Kultur JUNI 24/6 Annie Lööf, före detta partiledare, jurist 25/6 Renée Nyberg, programledare 26/6 Axel Gordh Humlesjö, journalist 27/6...
13 14 15
Svar
294
· Visningar
20 316
Senast: Rie
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 856
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp