Högkvalitetsskrivare som klarar A3?

Aliche

Trådstartare
Nu behöver jag hjälp av folk som har lite koll på skrivare! Jag skulle vilja kunna skriva ut grejjer för att stryka på textilier men också på lite tjockare papper (illustrationer) jag vill kunna skriva ut större än A4, jag tror A3 kan räcka men den måste vara bra eftersom en hel del av mina grejjer är detaljerade och det ska vara snyggt nog att sälja.

Är det någon som har en skrivare som på ett bra sätt klarar av A3 format som ger högkvalitativa utskrifter både i svart/vitt och färg? Någon som även testat den på textilpapper? Vad är bäst; laser eller bläck?

Googlat men alla beskrivningar får ju dom att låta som dom är bäst så jag vill ha lite mer objektiva åsikter med erfarenhet :)

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag känner inte att jag tycker om mitt barn längre. Hur överlever man det? Jag älskar honom och skulle offra livet för honom när som om... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
27 260
Senast: Amk
·
Skola & Jobb Det är alltid svårt att skriva om jobbet då man har tystnadsplikt och alltid trampar någon på tårna. Dock vill jag ändå ventilera lite...
Svar
18
· Visningar
3 061
Senast: Zaria
·
IT & mobiler Hoppas det är någon Mackunnig här inne som vill hjälpa mig. Jag skaffade en MacBook Pro för ca 1 år sedan. Har varit supernöjd och...
Svar
2
· Visningar
1 170
Träning Natural Horsemanship FAQ Det här forumet har funnits ett antal år, och vissa frågor är ständigt återkommande, varpå nån kläckte iden... 2 3
Svar
41
· Visningar
3 802

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka