Bukefalos 28 år!

Hon har snott min sadel!

Sv: Hon har snott min sadel!

håller tummarna att sadeln dyker upp, säkert inte ens hon själv som kommer, eller plingar på och springer för livet.. hehe..

lycka nu till, och dyker den inte upp idag polisanmäl DIREKT. ge henne en tid, vill säga 18 snåret kanske, inte kommigt, lyft luren och ring direkt..
 
Sv: Hon har snott min sadel!

Nä fyfan va dlig stil! tur att jag läste detta, har nämligen min egna sadel ute på annon nu och jag skulle lätt göra samma sak som du, men nu ska jag absolut inte göra d!!! fyfan vilka människor d finns
 
Sv: Hon har snott min sadel!

Hoppas du får tillbaka sadeln! Uppdatera så fort du vet något (eller inte vet :p)
 
Sv: Hon har snott min sadel!

Sa vi inte att hon var livrädd för siffran 7? :angel: Så vem vet när hon dyker upp.... :p
 
Sv: Hon har snott min sadel!

Usch ja. Jag känner igen det här. Bara för att man själv är så godtrogen och ärlig så tror man att alla andra oxå är det.

Jag köper och sälger mycket över nätet. Änn så länge *peppar peppar* har jag inte blivit blåst på varesig pengar eller prylar. Hoppas verkligen du får tillbax din sadel.
 
Sv: Hon har snott min sadel!

:rofl::rofl::rofl: Just det! Hon kommer 18.00! Eller så var hon hos dig redan klockan fyra. :D

Hon kom faktiskt vid 18,00 haha

De var mamma som öppnade dörren och jag tyckte nog allt att när jag kom så vek blicken undan lite o hon pratade med mamma och inget med mig... :angel: Börjar gissa på att hon hittat denna tråden. :D Men men, sadeln är hemma och ser oskadd ut *peppar peppar*

Tack för allt kära bukare! :love:

Vad skulle man göra utan Bukefalos? :love:
 
Sv: Hon har snott min sadel!

Usch ja. Jag känner igen det här. Bara för att man själv är så godtrogen och ärlig så tror man att alla andra oxå är det.

Jag köper och sälger mycket över nätet. Änn så länge *peppar peppar* har jag inte blivit blåst på varesig pengar eller prylar. Hoppas verkligen du får tillbax din sadel.

Så tråkigt när man inte kan lita på folk. :( Men jag har lärt mig en läxa iallafall... Alltid pengarna först
 
Sv: Hon har snott min sadel!

I såfall:

- Bra gjort av dig kära sadel...lånare...att till slut ge dig till känna och lämna tillbaka sadeln där den hör hemma! Gör inte om det!
Och skulle du ha fobi för siffran 7 så föreslår jag terapi :angel:
 
Sv: Hon har snott min sadel!

:banana::bump::banana:

Tur för henne att sadeln kom tillbaka! Hade inte blivit lätt för henne när halva bukesverige håller koll :devil:
 
Sv: Hon har snott min sadel!

Haha..

Jag sålde precis en sadel och tjejen som köpte den satte glatt in pengar på mitt konto "för hon visste ju vem jag var på buke och om jag inte skickade sadeln skulle hon minsann berätta på buke"..

Buke är bra till mycket, helt enkelt!

/ Lavinia
 
Sv: Hon har snott min sadel!

haha kom precis på en grej!

Man kan ju typ säga till eventuella köparen såhär " Jag har buke!, tro inte att du kommer undan lätt om du tar min sadel :devil: "
 
Sv: Hon har snott min sadel!

Buke är super som referens....

Har både sålt till och köpt från andra Bukefalister och det har bara strulat med en enda person, som dessutom lurade massa andra personer också...
 

Liknande trådar

Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
33 171
Senast: cirkus
·
Äldre Beställde 1 Augusti ett mobilabonnemang + ny mobil. Första gången någonsin jag kommer ha ett abonnemang,har bara haft kontantkort innan...
Svar
8
· Visningar
1 219
Senast: WBanna
·
Utrustning Hej! Jag har köpt en sadel på Blocket där ägaren i sin annons skrev att hon lämnar sadeln på öppet köp i ett par dagar. Hon skickade...
2
Svar
34
· Visningar
3 168
Senast: labb
·
Utrustning Kortar ner historien lite, vill mest se om någon hamnat i liknande situation och hur det löst sig. Jag hade ute en sadel på annons...
Svar
10
· Visningar
2 210
Senast: Draumsyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp