J

jooosan

nån som har nån idè...tänkte hoppa imorn, men jag har ingen aning om hur jag ska ställa upp hinderna! ngt som e lite roligare än bara..på långsidan, snett igenom o ditt o datt!..men dock ej för snävt,,har en lite klumpig häst :angel: !!!men tänkte iaf ha minst tre hinder och gärna cavaletti någonstans! nån som har förslag hur jag kan ställa upp de??????! :cool:
 
Sv: hoppbana

Men ställ ett på diagonalen och lägg cavaletti på kortsidan och sen på andra kortsidan ett hinder och ett på långsidan... Eller en studs på kortsidan på volten...
 
Sv: hoppbana

lite svårt o skriva upp en bana .. ett på diagonalen o fortätt ut på långsidan så kan du vända rätt över rid banan o ha ett hinder där men ställ det så att du obehindrat kan hoppa både diagonalen o rättöver . sen kan du komma ut i nästa varv o hoppa ne kompination elr nåt
 

Liknande trådar

Relationer Vet inte hur jag ska börja denna långa historia, men i korta drag så flyttade jag in på gården min kille och hans föräldrar bor på. Allt...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
25 214
Senast: Crossline
·
Kropp & Själ Jag har hamnat i ett dilemma med mig själv ang trådrubriken. Jag har alltid haft lite svårt för att bli bjuden på saker, ekonomiskt...
2
Svar
34
· Visningar
4 736
Senast: _Taggis_
·
Hundavel & Ras Aningen märkligt inlägg kanske, men jag hjälper en anhörig att hitta rätt ras till kommande hund (mest för att kunna hjälpa till att...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 193
Senast: mackan
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok (VARNING! Det här kommer att handla om mens. Ingående, detaljerat, närgånget och kladdigt. Är du det minsta känslig bör du sluta läsa...
2
Svar
33
· Visningar
7 400
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp