Horsereality XII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Någon som vet om man kan se skillnad mellan sooty brun och vanlig mörk brun hos araber? När dom redan är vuxna.
Det ska gå att se skillnad i hur utbredningen av det bruna ser ut, någonting med hur det ljusa är utbrett. Jag brukar jämföra ston med Elisany. Är rätt övertygad om att hon är sooty.
 
Igår kväll gick jag igenom mina A-T på NL. Jag har nu 18 av 20 afrikanska foundationhästar representerade. Jag samlar endast på mig ston eftersom planen är att betäcka med rabicanohingst (som inte existerar än). Tyvärr säljs det väldigt få hästar där så det enda rimliga sättet att få tag i dem är via foundation
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
12 795
Senast: Iamia
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 998
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 479
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
62 001
Senast: Laa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Vildkattungar
  • Diarré

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp