Horsereality XVI

Min äldsta är 26 år och 9 månader och jag tar hand om honom med minutiös noggrannhet. Jag tänker att om jag håller honom på topp så kanske han lever längre :angel:
Hänger det på det så kommer min leva tills hon är hundra :D . Full kondition och springer på galoppen.
 
Oj vad många trådar det har blivit! Hoppas det är den rätta jag hittat nu!
Jag har haft ett långt uppehåll men tänkte komma igång igen nu. Tänkte också välja ny ras så ALLA mina hästar som ej är trakheners är till salu förutom arabstoet Malikat Allayl, henne vill jag ändå fortsätta lite med. Gå gärna in och kika och lägg ett bud här eller i meddelande på HR. Glöm inte att dra av bukerabatten! Användarnamn Tigis88(Baccu farm)
Flera ganska fina Islandsston b la.
 
Oj vad många trådar det har blivit! Hoppas det är den rätta jag hittat nu!
Jag har haft ett långt uppehåll men tänkte komma igång igen nu. Tänkte också välja ny ras så ALLA mina hästar som ej är trakheners är till salu förutom arabstoet Malikat Allayl, henne vill jag ändå fortsätta lite med. Gå gärna in och kika och lägg ett bud här eller i meddelande på HR. Glöm inte att dra av bukerabatten! Användarnamn Tigis88(Baccu farm)
Flera ganska fina Islandsston b la.
Välkommen tillbaka! Vi har som synes mer eller mindre flyttat till Discord. Är du med där eller kan tänka dig att gå med?
Givetvis är alla som är intresserade av spelet hjärtligt välkomna att gå med i vår sammarbetsgrupp. Vi tar gärna emot fler trevliga människor och hjälper varandra för att alla så långt som möjligt ska ha en chans att nå sina personliga mål.
 

Välkommen tillbaka! Vi har som synes mer eller mindre flyttat till Discord. Är du med där eller kan tänka dig att gå med?
Givetvis är alla som är intresserade av spelet hjärtligt välkomna att gå med i vår sammarbetsgrupp. Vi tar gärna emot fler trevliga människor och hjälper varandra för att alla så långt som möjligt ska ha en chans att nå sina personliga mål.

Jag har gått med där men... hur hittar jag er?
 
Ja, det här spelet var det ju ett tag sedan man spelade... Jag ser att ni alla verkar ha gått över till Discord, men jag testar att skriva här ändå om någon skulle råka se. :)
Jag loggade in idag, och många av mina kära pixelhästar har gått i graven. I natt var det Lancer som somnade in. :heart Minns ni honom? :D
Några av mina finaste hingstar finns dock kvar. Gaster :love: och Springtrap är fortfarande vid liv. Ralsei är också vid liv och faktiskt bara 20 år, så han flera år kvar på nacken. Han verkar fortfarande populär att använda som hingst, vilket ju är kul. Jag ser att särskilt en bukare använder honom flitigt. Är det någon som vill ta över honom (eller någon annan av alla mina welshar) så får ni väldigt gärna göra det, då jag känner att jag nog tyvärr inte kommer att få tillbaka passionen för det här spelet. Men det var väldigt kul så länge det varade. :love:
 

Liknande trådar

  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 373
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
62 914
Senast: Laa
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 869
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 692
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp