Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hoppas det inte är Jameel och Adivan iställetTänkte om man skulle jaga rätt på en Aaliyah x Baariq..
hingst el sto? beroende på hur den ser ut i övrigt med färg, confo etc så kan den vara värd att avla på. som hingst skulle jag nog inte spara.En mustangunge med GP682 och 293 på endurance - kan det bli något av den?
@Laa har SorbusNågon som har en arabhingst med G+ på galopp? Upptäckte ju nu att hingsten jag har med G+ är son till stoet med G+Så den kombinationen går ju inte
![]()
Han kan få flytta till migHar en trakhenerhingst/tävlingshäst om nån är sugen på att ta över honom.
3VG9G 91-89-83 för dressyr. Lämnar trevliga föl.
Har fått ett par likvärdiga stoföl från honom, så jag känner mig färdig
https://www.horsereality.com/horses/427681/anax-dc
Ja, men det är jag! Ska kolla om jag vill ha henne betäckt med en av dina hingstar först bara.
Haha, ja. Förmodligen en av anledningarna till att jag bestämde mig för att sälja, måste diversifiera avelsbasen liten
Hurra! Hoppas jag skickade honom rättHan kan få flytta till mig![]()
Nu är jag (hästen) redo, om det passar dig?Såklart får du det!Hojta till bara!
Tack så mycket!Hurra! Hoppas jag skickade honom rätt![]()
Är inne ikväll om det funkar för dig?Äsch då! Jag kan ändra nu om du är online?
Tack så mycket!Haha, ja. Förmodligen en av anledningarna till att jag bestämde mig för att sälja, måste diversifiera avelsbasen liten![]()