Horsereality XVI

Kan någon hjälpa mig med att dubbelkolla att denna häst inte har något rabicano vitt? Pappan är rabicano och mamman ska vara rabicano bärare så jag blev lite förvirrad där :confused::cautious:
 
Kan någon hjälpa mig med att dubbelkolla att denna häst inte har något rabicano vitt? Pappan är rabicano och mamman ska vara rabicano bärare så jag blev lite förvirrad där :confused::cautious:

Jag kan då inte se något:

1569352210071.png
 
Tack för hjälpen! (Bakgrunden blir grå i min dator, inte alltid lätt att se något rabicano vitt då)

Men då måste jag ha fel på mamman? Eller är det möjligt med att det blir inte en synlig rabicano efter en rabicano och en rabicano-bärare?
Ja, det är möjligt. En synlig rabicano ger garanterat ett anlag till avkomman, en bärare kan ge ett anlag eller inget alls (den har ju bara ett själv). Det är bara med två synliga rabicanos du är garanterad en rabicanoavkomma, med den kombination du gjort är det 50/50.
 
Ja, det är möjligt. En synlig rabicano ger garanterat ett anlag till avkomman, en bärare kan ge ett anlag eller inget alls (den har ju bara ett själv). Det är bara med två synliga rabicanos du är garanterad en rabicanoavkomma, med den kombination du gjort är det 50/50.
Då begriper jag det bättre, tack! :up:
 
Någon som har koll på varför sidan är nere nu? :)

Edit: Okej kollade precis på Facebook. Kommer ligga nere nästan hela dagen alltså?
 
Någon som har koll på varför sidan är nere nu? :)

Edit: Okej kollade precis på Facebook. Kommer ligga nere nästan hela dagen alltså?
Japp fast vi kan ju hoppas på att de tagit i lika rejält som vid tidigare tillfällen så sidan kommer upp betydligt tidigare
 
Provat currency exhange (sålde WT och FT och köpte DP)
Tog ett tag innan jag fattade :o:angel:
Jag fattar inte riktigt hur det funkar.. Ja la in nånting igår men det verkar som att det bara ligger där nere till höger men jag fattar inte om jag sålt eller köpt något :confused:

Edit: Nu verkar jag ha köpt DP om jag kollar på saldot..
 
Jag fattar inte riktigt hur det funkar.. Ja la in nånting igår men det verkar som att det bara ligger där nere till höger men jag fattar inte om jag sålt eller köpt något :confused:

Edit: Nu verkar jag ha köpt DP om jag kollar på saldot..
Ska du köpa och väljer t.ex. 1200HRC/DP så kommer ordern genast levereras om det finns något som vill sälja för dessa 1200 eller lägre. Ligger den lägsta summan för försäljning på 1300HRC/DP så kommer din order läggas på vänt tills någon säljer för den summa du angett.
Samma sak gäller åt andra hållet.
 

Liknande trådar

  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 000
· Visningar
63 427
Senast: Laa
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
99 100 101
Svar
2 013
· Visningar
62 985
Senast: Laa
·
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
100 101 102
Svar
2 021
· Visningar
59 923
Senast: igbest
·
  • Låst
IT & mobiler horsereality.com är ett webbaserat hästspel som påminner om Howrse, men är mycket mer realistiskt. Det handlar om att föda upp, träna...
101 102 103
Svar
2 054
· Visningar
58 752
Senast: liwhoj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp